Megzavarodva (bevezető)

248 14 0
                                    



Aniki vagyok 17 éves , van egy bátyám aki maga mellé fogadott miután a szüleink elhunytak. Karake mindig késő este ér haza,nem is csodálkozom hisz a munkája miatt nagyon elfoglalt. Soha nincs rám ideje 1nap kb annyit szólunk a másikhoz ,hogy :szia! A mai nap is ilyen volt ,felkeltünk ,köszöntünk. A reggeli müzlinket halkan,szótlanul fogyasztottuk el. Mire szokatlanul Karake hangját hallom kissé komásan
-Anikiii-nyújtotta el a nevem végét álmos ásításával.
-Igen? Kérdeztem szintén komás fejjel.
-Nincs ma kedved kihagyni a sulit és tartanánk egy tesós napot ?
Néztem rá kérdő és zavarodott fejjel. (Mii Karake mikor keztett el foglalkozni velem? ) Gondolkoztam magamba mire Karake egy jó mosolyal fejete ki kérdésére ,hogy szeretné tudni a választ .
-Nekem ma nem jó! Ma írunk is és suli után átmegyek Haru-hoz!
-Értem ,bolintott rá Karake szomorú fejjel.
Erre gyorsan rávágtam ,hogy
-holnap ráérek! (Kicsit megsajnáltam Karakét,mivel soha nem gondoltam volna ,hogy ilyet fog NEKEM mondani,de azért nagyon jól esett,hog rám is gondol néha-napján.)
Ahogy megettem a reggelit. Elköszöntem boldogan bátyótól,aki szintúgy elmosojodott és elköszönt.
Siettem be az iskolába amikor ott várt rám Haru.
-Szia Aniki! (Boldogan köszöntött Haru)
-Szia neked is !( mosolyodtam el a köszönés közben )
Haru furcsán  kezdett el rám nézni. Kémlelni kezte vörös pirjeimet az arcomon és úgy kb 2-3 percre rá elkeztett beszélni. ( remek már azt hittem meghalt bámulásom közepette!!)
-Csak nem valami jó hírt kaptál ,vagy esetleg szerelmi vallomást ? ( kérdezte Haru perverz mosolyal az arcán )
-Mm Miiiii ?? Dehogy ! (Vörösödtem el mégjobban) -Csak a futástól van !(nyögtem fel mintha futotam volna !)
Haru tudta jól ,hogy meleg vagyok DE őt ez nem zavarta, sőt folyton kérdezösködött,úgy látszott rajta ,hogy érdekli a dolog!
De ami fontosabb Haru tudta ,hogy szerelmes vagyok a saját bátyámba és ha elmondtam volna neki amit Karake mondott reggel egész nap azon lovagolt volna..........

Remélem tetszeni fog sok embernek ..föleg akik szeretik ezeket a témákat ! :3 komentbe nyugottan leírhatjátok véleményeteket (az építő kritikát is szivesen veszem:) )

~Megzavarodva két szerelem közt ~Où les histoires vivent. Découvrez maintenant