Be értünk a házunkba,levettük a cipőket és bementünk a szobámba.
-Na Haru kérsz valamit inni, enni?
-Inni kérek ,köszi.
-Oké akkor várj itt mindjárt jövök.
-Jó.
Kimentem a konyhába,töltöttem magunknak üdítőt és vissza mentem a szobába.
-Itt van !( mosolyogtam rá.)
-Köszi. (El vörösödött fejjel nézett rám.)
-Akkor Haru kezdjük a matekal ?
-Nekem mindegy, azzal kezdünk amivel szeretnél.
Elövettük a matek felszerelést.
Haru rámutatott pár feladatra ,hogy azokat próbáljam meg egyedül aztán majd ő ellenőrzi azokat. Pár perc múlva végeztem a feladatokkal Harunak oda adtam, hogy ellenőrizze le.
-Öööööö Aniki ..............
-Igen ?
-Majdnem az összeset elrontottad....
-Tényleg? Pedig azt hittem jók lesznek ...
-Gyere megmutatom ,hogy kellene!
Bolintottam Harunak.
Oda ültem Haru mellé és elkezte mondani a megoldásokat, nagyon jól magyarázott röktön megértettem a matekot. ( legalábbis azt hiszem)
Egy kiss időre el bambultam ,nem figyeltem csak azt hallottam,hogy a nevemet ismételni de nem nagyon figyeltem. Amikor rá néztem azt láttam,hogy az ajkaimat nézi full vörös fejjel.
-Jól vagy ? ( néztem rá mosolyogva)
-Aniki..... ( nézett a szemembe)
Következő pillanatban már az ajkai az enyém re voltak tapasztva.
Olyan gyengéden csókolt ,Haru mindig is gyengéd és kedves volt de nem gondoltam volna, hogy csókolni is így tud. Rá akartam szólni ,hogy mégis mit csinál de nem tudtam annyira jól csókol..... A nyelvével bebocsátást kér a számba, én nem ellenkezem, de ha ellen keztem volna akkor is bejutott volna ... Amit Haru akar az úgy van ... Ez mindig is így volt ...Haru levette a pólóját majd az enyemet is , ahogy a kocka hasa az én testemhez simult már attól keményebb lett az alsó testájékom, ezt ő is megérezte és rámarkolt a merev nemi szervemre... Nyögni akartam de nem tudtam mert a számat lefogta a szájával. Ezért csak egy nagyon halk nyögès hallatszott .....
-Élvezed ? (Kérdezte Haru perverz mosolyal az arcán )
Most erre mit kellene mondanom, ha igent mondok akkor mit fog csinálni velem ?? És ha nemett akkor meg abba hagya ??? Azt semm akarom ,hogy abba hagya....
Ezért csak nyögteem egy Harut ....
- nyhhhh H -Haruuuu..... Lihegtem mert nem kaptam levegőt olyan hevesen csókol.
-Igen? Mondjad !.... (Mosolygott rám lihegve )
-Miért ? Miért csinálod ezt ?
- Hogy miért ?? .... Mert szeretlek !nézett rám vörös fejjel és mosolygott mintha azt várná,hogy én is ezt mondjam ......
Ránéztem Harura nyögtem még egyet mig ő az alsó merevedésemmel játszott.
A szemébe néztem , megfogtam a vállait és a mellkasába temettem a fejem .... Halkan a melkasába beszéltem.
-Haru én ..........Köszönöm annak aki elolvassa
Remélem nem lett annyira borzalmas ,mindig próbálom a következőt jobbra vagy izgalmasabb ra ... (・ω・)ノ