RED EYES

174 6 4
                                    

"hey korkutmak istememiştim özür dilerim"  önemli değil diyip biraz hızlandım bişeymi oldu dediğinde ise dicek bişey bulamıyordum. hah ona evet bişey oldu az önce seni bi hayvanı ısırırarak öldürürken gördüm falan diyemem dimi? yoksa benide öldürebilirdii ay tamam sakinim ama korkmaya başladım. benden cevap beklediğine dair bi kaç şey mırıldanırken cevap vermek için yüzümü yüzüne çevirdim tam "h-ha"hayır bişey yok dicektim ki -,- gözleri... şey...gözleri...inanamıyorum..neler oluyor  burda?!

-gö-göz-gözlerin.. daha fazla konuşamadım oda anlamış olucak hemen arkasını döndü 

-harry?iyimisin? 

-e-evet iyiyim 1 dakika.

amaa 10 dakika oldu hadi, gözleri normale dönmüştü ben  şaşkın ve açıklama bekler gibi bi bakış atınca yerinde kıpırdanarak 

-şey ımm.. ben..şey.. bunu sonra konuşsak? 

bende başımı sallayıp yere eğdim napim ki başka?

en son ondan ses gelmeyince kafamı kaldırdım ve bilin bakalım ne gördüm? tahmin edin hadi. aa durun ben size söyliyim HİÇBİRŞEY. 2 dakika olmadan nasıl?nereye gitti bu? of ama bunun hesabını sorucam sana styles.sonunda evdeyiim kendime kahve yapmak için mutfağa gittiğimde lucy'ninde uyanmış hatta zayn'inde bizde olduğunu farkettim. selam verip kahvem oluncada onu alıp geri yukarı, odama çıktım.  altıma mavi yırtık kotumu üstünede mavi kareli bol gömleğimi giydim saçlarımı biraz şekillendirip önleri düzleştirdim, eyeliner ve parlatıcımı da sürüp siyah küpelerimide taktım vee altınada beyaz convers'lerimi giyip telefonumuda alıp evden çıktım sanırım lucy'de onlarla gitmişti çünkü evde yoktu,mutfaktaki halimi anlayınca bişey olduğunu anlamış olmalı

-okulda-

bizimkileri arıyordum, özellikle harry ve lucy'i gerçi harry'i ne zaman görsem hep benden kaçtı bugün konuşamadım bi türlü of.

işte ordalar ve tadaam harryle lucyde orda,hemen yanlarına gidip selam verdim o sırada harry sanırım oturucam sandı ve ben eve gidiyorum diyip kimsenin yüzüne bakmadan gitti çocuklarda şaşırmış olucak ki noldu buna diye söylendiler. bende hemen lucy'nin kulağına evde konuşmamız gerek şeyler var diyip okuldan resmen koşarak çıktım harry'e baktığımda arabasına doğru hızla ilerliyordu arkasından bağırdım ama duymadı veya duydu ama takmadı normalde olsa böyle yapmazdım ama bu önemliydi lenslerden anlarım hemde çok İYİ. ve o lens değildi adım gibi eminim. hemen yanına koşmaya başladım tanrım niye bu kadar hızlısın  sen?! en sonunda kolundan tutup kendime çevirdim konuşucam, konuşucaktım ama öksürüklerim izin verirse,gerçekten hızlı koşmak  bana yaramıyor. 

-hey ashley iyimisin? 

-be-ben iyiyim ama senle konuşmam lazım.

-benim gitmem lazım diyip hemen arabasının kapısını açtı ama ben kararlıydım onbal konuşucaktım hemde hemen şimdi! kapıyı geri kapattım ve kulağına doğru yaklaşıp

-konuşmamız gerekenler var ve sen biz konuşmamızı bitirene kadar  hiçbir yere gitmiyorsun. 

şaşırmıştı. sanırım böyle bişey yapıcağım hiç aklına gelmiyordu. 

-ta-tamam konuşalım ne oldu?

-ne demek ne oldu? dün olanlar. ilk önce ormanda birden karşıma çıkıyorsun,sonra gözlerin birden kırmızılaşıyor ve eminim o lens değildi! sonra kafamı yere eğdiğim anda birden ortalıktan kayboluyorsun hemde ormanın ortasında beni tek başıma bırakarak! evet neler olduğunu anlatmaya başlicakmısın? 

-şey bak..ben...özür..dilerim..üzgünüm..ama..

-aması falan yok! neler olduğunu öğrenmek istiyorum.

-be-ben herşeyi açıklicam ama şimdi değil yemin ederim sana herşeyi açıklicam.diyip arabasına bindi ve gitti ben? tek kelime bile edemeden üstelik kahretsin! bunları ödiceksin ve her ne oluyorsa bana anlatıcaksın,mecbursun styles. başım çok fena ağrıyor sanırım uyusam iyi olucak.eve gidip kendimi yatağa attım..kapı delicdesine yumruklanırken hala kırılmadığına dua edip ayağa kalktım vay be 3 saat uyumuşum buda bişey diyip kapıyı açmaya gittim. ama bu..o..hani..ben..

-selam 

eveet bilin bakalım bu kiiim? 2 yorum olmadan yeni bölümü UNUTUN neyse hadi bakalım yorumları bekliyorum seçose bebeklerim bb xxxxx

Green EyesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin