TAY!

136 4 0
                                    

vay be 3 saat uyumuşum buda bişey diyip kapıyı açmaya gittim. ama bu..o..hani..ben..

-selam 

hayal falan mı görüyorum acaba diyip kendimi cimcikledim oysa gülüp

-hala aynısın şebeğim :D dedi tamam sakinim ben gerçek olduğunu anlayınca boynuna atladım

-inanmiyorum sana!ama..sen..nasıl..yani of mal insan bi haber verir önceden yaa diyip onu azarlamaya başladım o içeri geçerken gözüm yan tarafta bizi izleyen ve bu tarafa doğru sinirle bakan harry'e kaydı. noluyo buna? herneyse  bunları ödiceksin styles ;) bendde kapıyı kapatıp taylor'un yanına fgeçtim hı size kimin geldiğini söylemedim dimi bu taylor hani şu lautner olanından hıh evet işte o benim çocukluk arkadaşım 2 yıldır görüşümiyorduk sadece twitter ve mesajlar işte hemen kahve yapıp yanına oturdum ve konuşmaya başladık ikimizde birbirimize görüşemediğiimizden beri yaptığımız şeyleri anlatıyorduk.

-HARRY'NİN AĞZINDAN-

o kimdi? o kimdii tanrım hadi ama! onu bi yerden tanıyorum ama en önemlisi o onu nerden tanıyordu?niye bu kadar yakındılar? o kimdi? ahh!! hemen odama çıkıp  düşünmeye başladım, okimdi...o kimdi?..o kimdii?!

-ASH'İN AĞZINDAN-

tay'le hala konuşuyoruz ama birbirimizi gerçketen çok özlemiştik havanın karardığını farkedince benim odama çıktık film izlicektik sadece yanlış anlamayın hemen fesatlaşmayın yav -_- tay yatağa oturup bilgisayarı açarken bende camı açmak için pencerenin önüne  geldim kii...kahretsin! sen nasıl birisin böyle?! herşeyi açıklicaksın hemde herşeyi! harry...harry ve....

Biliyorum iğrenç bi bölüm oldu ve çok kısa ama eğer 2 vote gelirse akşam yeni bölümü yayinlicam hemde daha uzun bi şekilde özür dilerim..gerçekten :\ sadece telefondan bazen girebiliyorum bu son yılım ve çok çalışmam gerekiyor :S neyse acaba harry'nin yanında kim vardı? ve ne yapıyorlardı? hadi bakalım akşama görüşürüz

Green EyesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin