Uras.. Aramıza katıldığın ilk günü hatırlıyorum. Olay olmuştu. Senin için uykusuz kalmıştım, sadece ben değil benimle beraber onca kişi uykusuz kalmıştı iyi hatırlıyorum. İlk geldiğinde bana teyze de diyebilirsiniz demiştin. Gülmüştüm. Farklı biriydin herkesin abisi, dostu ahh teyzesi olmuştun.. Aylar geçti ve bir haber aldım ' Uras intihar etmiş ' inanamadım. Günlerce biri çıkıp şaka yaptık diyecek diye bekledim. Kimse söylemedi şaka olduğunu. Tepkisiz kalmıştım ölmüş dedim. Evet ölmüştü. Herkesin abisi, dostu olan Uras ölmüştü. Durduramadım kendimi ağlıyordum. Hala ağlıyorum. Aklım almıyor neden böyle yaptı ? Bu soruyu sormaktan bıktım artık, kime sorsam bilmiyorum diyor. Bu gidiş olmadı be Uras. Bu gidiş sana hiç yakışmadı. Dünyadan iyi kalpli bir çocuk geçti. Adı " Uras Çamlıbel ." iyi yürekliydin öyleki yürürken karıncalara bile basmazdın. Yanlış yaptın be Uras bunu bize yaşatmaya hakkın yoktu. Kitabını okurken bir cümleye rastladım " ne olursa olsun, oralarda bir yerlerde onu merak eden değer veren birileri vardı. Bunun için yaşamaya değmez miydi ? " evet aynen böyle yazıyordu kitabında. Değmez mi Uras ? Değmiyormuş demek ki. Yoksa bunca insanı birakip neden kendini öldürsün ki. Bir yıldız gibi kayıp geçtin hayatımızdan. Ve birşey farkettim seni tanıyan herkes çok sevdi benimsedi. Keşke ölmeseydin. Adım atıyorum aklımda sen. Konuşuyorum aklımda sen. Gülüyorum aklımda sen, ağlıyorum aklımda sen, uyuyorum aklımda sen. Kısacası aklımdan çıkmıyorsun Uras. Unutamıyorum bir türlü. Şimdi çıkıp gelsen hepsi şakaydı desen kızamam bile sevinçten. Bu kadar kişiyi arkanda bıraktın uras. Hiçbisey demeden öylece... Şuan saat beş. Sende öyleydin Uras sabahın beşi gibi.. Huzurlu... Sevginin en saf haliydin sen.. Öylece masum... Kısacası Uras sen yaşamayı hak eden bir insandın. Böyle olmamalıydı...
Hiçbir geç kalınmışlığın bedeli ölüm olmamalıydı!.
*************************
Aranızda Uras' ı tanıyan vardır. Hatırlattığım için özür dilerim ama benim aklımdan hiç çıkmıyor. İçimi dökmeye ihtiyacım vardı. Doğu düzgün anlatamadım zaten.
Uras... Eğer beni görüyorsan... Hepimiz seni çok sevdik...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okyanus Misali
Teen FictionSevgiye muhtaç iki insanin hikayesi Umuttur insanı hayata bağlayan , her zaman içimide yaşattığımız umuttur bizi ayakta tutan. Her şeyden vazgeçtiğimizde, her şey bitti sandığımız da içimizde ki umut yeniden filizlenir , yeniden can bulur. O umudu e...