CHAPTER 13

8.3K 393 37
                                    

MANIK AND CABIR WERE STILL REMEMBERING ABOUT NANDINI'S LAUGHTER AND HOW LIVELY SHE USED TO BE WHEN ARMAAN BROUGHT THEM BACK TO THE REALITY...

ARMAAN: ANYWAYS I DON'T CARE ABOUT U MANIK.....AGAR MERA BAS CHALTA TOH YAHI MAR DETA TUJHE PAR....NANDINI KO TERI ZAARORAT HAI....

MANIK WAS STILL SILENT.....HIS VOICE WAS NOT COMING OUT.....HE WAS STARING DOWN JUST LISTENING AND REMEMBERING HER....

CABIR: I WILL MAKE SURE KI NANDINI THIK HO GAYE...PAR NANDINI HAI KIDHAR YE BATAO SABSE PEHLE.....

ARMAAN SIGHED..

ARMAAN: NANDINI KA DOOSRA NAAM ZIDDI YA STUBBORN HO NA CHAHIYE...MADAM JAISE HI HOSH ME AAYI...YAHA SE BHAAG GAYI....

CABIR: WHAT DO U MEAN BY BHAAG GAYI...WO KITNI WEAK THI...TUMNE USSE ROKA KYU NAHI..

CABIR PANICKED AND KEPT ON BLABBERING WHEN ARMAAN SAID

ARMAAN: CABIR PLEASE RELAX....YE NEW NAHI HAI.....6 MONTHS SE JABHI BHI AISA HOTA WO BHAAG JATI.....PAR ITS OK.......

CABIR: ME ABHI USSE MILNE JATA HU...
HE WAS GOING TO PICK MANIK AND LEAVE WHEN ARMAAN STOPPED THEM...

ARMAAN: ABHI USSE MILNE MAT JAO......KAL EK ACHE STATE OF MIND KE SAATH JAANA.....ABHI KE LIYE GHAR JAO...ISSE THODA SAMJHAO AUR SAMBHALO.....

ARMAAN KEPT OF TELLING FEW INSTRUCTIONS WHILE CABIR KEPT ON LISTENING AND MANIK WITH STILL HIS HEAD DOWN LISTENING FEELING DAMN GUILTY....

CABIR AND MANIK WENT TO MANIK'S HOUSE...

CABIR DROPPED MANIK AT HIS ROOM...
MANIK WAS STILL STANDING THERE LOOKING DOWN...NOT EVEN A SINGLE DROP....HE AS IF BECAME A LIFELESS SOUL...

WHATEVER MAY HAVE HAPPENED CABIR HAVE ALWAYS SEEN MANIK AS A BEST FRIEND , BROTHER...

HE NOT ABLE TO SEE MANIK'S STATE JUST TOOK HIM IN A HUG....HE HUGGED HIM VERY TIGHTLY.....

AS CABIR HUGGED HIM TIGHTLY....MANIK HUGGED HIM MORE TIGHTLY..AS IF TAKING HIM IN A BONE CRUSHING HUG..

AND THAT'S WHEN HE STARTED CRYING VERY LOUDLY...CABIR JUST KEPT PATTING HIS BACK..TRYING TO COMFORT HIM.....

MANIK WAS CRYING VERY VERY LOUDLY TAKING OUT HIS WHOLE PAIN...BUT STILL HE DID NOT SPEAK A WORD.....

IT WAS 3:00 IN THE NIGHT BUT MANIK WAS STILL HUGGING HIM TIGHT AND CRYING....EVEN CABIR WAS CRYING.....THEY BOTH WERE TAKING OUT THERE PAIN....CRYING....CURSING THEMSELF.....

FINALLY AFTER CRYING CONTINUOSLY FOR 4-5 HOURS HE SLEPT THERE STILL HUGGING CABIR.....
CABIR WAS STILL AWAKE.....HUGGING MANIK...NOT LEAVING HIM AND CRYING....

AT 7:00 MANIK OPENED HIS SWOLLEN RED EYES AS HIS SLEEP BROKE .... HE SAW CABIR LOOKING AT HIM....AFTER SEEING CABIR WHO WAS CRYING HE COULD'NT HOLD IT BACK AND AGAIN STARTED CRYING......THEY BOTH AGAIN HUGGED AND STARTED CRYING...

AFTER HALF AN HOUR CABIR BROKE THE HUG AND WIPED HIS TEARS ... THEN HE VERY LOVINGLY WIPED MANIK'S TEARS .. HE KISSED HIS FOREHEAD AND SAID AS A FATHER SAYS HIS CHILD...

CABIR; MANIK AB JO HOGAYA WO HOGAYA..KASH HUM KUCH KAR PATE PAR UNFORTUNETLY NAHI KAR SAKTE.....HAINA.....TOH AB HUM HAMARI PEHLI NANDINI KO WAPIS LAYENGE ... THIK HE...

MANIK LIKE A CHILD NODDED HIS HEAD SLIGHTLY.....

CABIR: CHAL JAA KE READY HO GA..... AAJ SE HI HUM NANDINI KO WAPIS LANE KI KOSHISH START KARDENGE...

MANIK LEFT FOR WASHROOM WHILE CABIR LEFT TO ANOTHER ROOM FOR FRESHING UP.....

--------------------------------------------------------------------------

TADA I AM BACK......
PRECAP........ UMMM NEXT CHAPTER ME PATA CHAL JAYE GA...

NOTE:
GUYS FIRSTLY SORRY FOR BEING LATE....
GUYS MUJHE THODA TIME DO....MUJHE JABHI BHI TIME MILEGA ME UDATE KARUNGI.....I PROMISE.....

I LOVE U ALL......

LOVE,
ESHA................

MaNan FF - I HATE HER BUT I LOVE HERWhere stories live. Discover now