bölüm-2

50 3 2
                                    

....

"kızlar kantine gidelim mi? bir şeyler içeriz , güneş nedersin" 

"olabilir tamam" kantine girdiğimizde hiç görmediğim yüzler vardı , her kez bize yabancıymışız gibi bakıyorlardı ne sanki 1 olmamız çok mu utandırıcı sanki siz hiç olmadınız neyse bir masaya geçip oturduk etrafımı biraz incelemeye başladım ,çok değişik tiplerde insan vardı ne enteresan ya şuna bak saçları benden güzel sarı saçlı erkek mi olur ? vallahi kıskandım 

"güneş şuna bak" bak dediği çocuk sarışın birisi nesine bakayım ki

"milleti keseceğine ilk gün sınıfı bulalım hadi yoksa geç kalacağız , nasıl yapılıyor onuda bilmiyoruz zaten hadi kalkalım" demek zorundaydım çünkü henüz okulu daha yeni tanıyorduk ve bilmiyorduk. Aceleyle kalktım masadan ne bu acele neyin heyecanı bende bilmiyordum ,tam arkamı dönerken bir çocukla kafa kafaya geldim.

"ahhh! çok pardon iyi misiniz?"

"iyiyim ama ne bu acele kovalayan mı var?"

"yok , tabi görmedim sizi kusura bakmayın "

"sen yeni başladın dimi" nereden anladı ki şimdi bu 

"evet ama gitmemiz gerek hoşçakal" dedim ve yanından ayrıldım.

....

"şitt mert buradayız oğlum gel,ne yaptın oğlum çok kötü çarptınız iyi misin lan ,bir kızdan kafa yemediğin kalmıştı he ne güldüm"

"gülme yazkan ne kızdı be yaktı ortalığı ,yeni başlamış belli görmedim hiç onu buralarda ,yani bilirdik"

"aynen dikkatimi çekti"

"ooo yazkan sonunda dikkatini çeken birisi oldu mu ne"

"yok lan aynı şeyleri giymişiz mavi mavi dikkatimi çekti"

"artık neyse ne işte yani haberin olsun"

" olsun,

Biraz sohbetten sonra ayağa kalkıp bir başkan edasıyla.

"öhö öhö sayın kankilerim ve meslektaşlarım şaka şaka hadi lan kalkın derse de ilk günden geç kalmak olmak kalkın hadi yeter bu kadar konuşmak" dedim ama saçmaydı, neyse sonunda kalktık ve ilk ders olan sınıfımıza girdik hadi hayırlısı , kapıyı açtık ve yerimize geçtik milletin bana neden dikkatlice ve şaşırtıcı bir şekilde baktıklarını henüz anlamadan yerime geçtim.

GÜN-YAZ#Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin