GÜNYAZ....

21 3 0
                                    


***********************

"Öyle işte ,anlatınca rahatladım biraz da olsa"

"üzüldüm kardeşim ama sıkma canını baban işi bilir onun kararına göre hal olur dur bakalım Allah'tan umut kesilmez tamam sabır kardeşim"

"aynen sabır üzülsem de sabır of of "

Anlatınca hele ki güvendiğin birisine derdini anlatınca içim rahatlıyor hem anlatınca hemde yazınca bir nebze rahatlıyorum. çok konuştum be adamın kafasını şişirdim 

"volkan ağabeyi çağırır mısın?"

dedim garsona oda saolsun çok ilgilenir benimle hatta 'GÜNYAZ' ismini ben koydum çünkü günümü yazmayı seviyorum,anımda şöyle ki lise yıllarında buranın ismi normal cafee yeriydi deli gibi yazı yazıyordum yani lisede kavgalarımı her günümü yazıyordum. Sedat ağabey de hep dikkatini çektim sanırım derdi bana ne yazıyorsun diye bende günümü yazıyorum sende gün yaz dedim birleştirdi ,esprimi sevdi galiba ki dükkanın adını günyaz koydu güzelde oldu da neyse işte

"oo yazkan ege hoş geldiniz koçum ,neler yapıyorsunuz pek sohbet yapamıyoruz he dimi"

"hiç sorma ağabey haklısın zafere dedim de çağırdı seni yoksa sende müşterilerle ilgilenmiyorsun yani hani"

"yok be oğlum ne müşterisi yapma sende böyle müşteri başım üstüne"

"e işler nasıl geçen eleman aranıyor diyordu ben başlayayım mı?"

"sabah vardı da şimdi bi kız geldi görüşmeye yarın deneyeceğim ama alırım akıllı kız belli hatta sizin okulda okuyor , ama şu çalışma muhabbetini ciddiye alayım mı? he yazkan"

"kafayı dağıtmam lazım ağabey şaka olarak dedim ama.."

"yok şaka maka anlamam ben laf ağızdan çıktı dimi kafayı mı dağıtmak istiyorsun al sana dükkan dağıt ne yapmak istiyorsan yap bende yoruldum zaten gözüm kapalı birisi arıyordum herif burnumun dibinde"

hayda şaka nerelere geldi Allah'ım ya 

"yani "

"yanisi ben bir hafta ilgilenen birisi arıyordum"

"ben mi yani"

"yok ege"

"ağabey ne yaptın ya ben ne anlarım "

"yok ya adam ciddiye almıyor ki beni yazkan sen işte hadi ya yardım et bana bende insanım zaten adamların başında durmana gerek yok okul çıkısı kontrol et ,burada ne yapmak istiyorsan yap ,ye iç eğlen maksat başta adam durması hadi ben amma dil döktürdün "

"tamam ağabey nasıl istersen bana uyar kafa dağılır ,çok saol"

"ne demek oğlum sen gün yaz ben oradayım"

"ahaha abi ya "

"he yarın tabi o kızı al işe sana bir görünsün daha durmana gerek yok burada ki elemanlar halleder zaten okey"

"tamamdır o iş bende"

oh be hem iş hem kafa dağıtmak bu ikili süper oldu ,şükürler olsun :)

GÜN-YAZ#Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin