Autobus už stál pred školou.
"Jess choď nám chytiť miesta a ja zatiaľ odnesiem kufre."- povedala som Jessice.
"Okey ale pohni si nechcem tam dlho čakať " - odvetila a odišla.
Zobrala som svoj a Jessicin kufor a šla som na druhú stranu autobusu. Plno rôznych kufrou a tašiek ležalo v priestoroch pre batožiny. Zastrčila som rúčku do Jessinho kufra a chcela som ho zdvihnúť.
" pane bože..to čo tam má?!" - vzdychala som.
"Pomôžem ti? " - za svojím chrbtom som začula milý, chlapčenský a trocha známy hlas.
Otočila som sa a v tom som sa zarazila. Stála som tam pred ním ako obarená!
"Haló Zem volá Samantu Jassonovú"- snažil sa ma prebudiť z mojho tranzu.
Ale ja som stále nemohla odtrhnúť zrak od jeho orieškovo hnedých očí a od jeho úsmevu. No nakoniec predsa. -
"
Čo ?! O prepáč! ..jasné! - cítila som sa akoby ma teraz niekto trafil lopatou.
On sa iba usmial, vzal mi z ruky kufor a položil ho do autobusu. A potom aj ten druhý. A odišiel. No predtým mi stihol ešte poslať ďalší jjeho CUTE úsmev.
Po tomto mojom TRAPASE som šla rovno za Jessi. Jess sedela iba dva sedadla pred Jackom ( snáď pochopíte:)). Jack sedel na päťke úplne vzadu. Vedľa neho Tom, Rayan a Michael. V prednej časti autobusu sedeli tí najviac poslušný. Veď poznáte to. Vpredu slušňáci, v strede normálny a úplne vzadu totálne retardovane coolový !..My s Jess sme boli tak pol na pol. Ale môj brat s Thomasom najväčší rebeli na škole!
Sadla som si vedľa Jess, ktorá sedela pri okne. Takže mne ostávalo sedadlo pri uličke! .. Po 5 minútach sme sa konečne pohli. Čakala nás 6 hodinová cesta. Preto som si dala do uši slúchadla a zapla pesničku.
"I drove by all the places we used to hang out getting wasted"..- začala pesnička a v tom som si ho všimla...
YOU ARE READING
Biliard's love
RomanceFind something that makes you happy and don't len anyone take it away from you.✨