7.

20 6 0
                                    

Naša izba bola úžasná. Trochu menšia ale útulná. Mali sme tam jednu obrovskú posteľ. To nám s Jessicou nevadilo. Na tej posteli bolo asi desať malých vankúšov.


"Jess ? Myslíš na to na čo ja??" - spýtala som sa jej so smiechom v očiach.


"Jasné Sam! " - Jass vzala do rúk dva vankúše a prudko do mňa hodila.


"Toto si nemala! " - na protiútok som vzala najväčší vankúš a hodila som ho do nej.


"No počkaj Sam!"- Jess sa na mňa s veľkou silou hodila.


"Jessica Riedová! ..ty si ťava!" - obydve sme skončili na zemi.


Smiali sme sa ešte aspoň 15 minút. No potom sme si išli vybaliť veci z kufrov.


O pol hodiny nás volali na obed. To bolo práve v hod. S Jess sme už umierali od hladu. Upravili sme sa a odišli sme o poschodie nižšie. V jedálni to vyzeralo útulná a príjemné.

V strede izby bol jeden veľký stol a okolo neho veľa stoličiek. Takže všetci sme obedovali za jedným stolom. To sa mi veľmi páčilo.


Po tom čo sme si sadli nám začali nosiť prvé jedlo. Polievka bola vynikajúca. Hlavné jedlo sme mali tiež dobré. A ako dezert bola zmrzlina. No proste bomba!


Po obede sme išli do spoločenskej miestnosti. Tam sme si mohli zahrať stolný tenis, stolný futbal alebo biliard. Pretože milujem biliard tak som sa rozhodla že si ho pojdem zahrať. Blížila som sa k biliardu no v tom som sa zastavila. Pri biliardovom stole stál Daniel. Bol tam sám. Keď ma zazrel ako stojím pár krokov od neho usmial sa. Po niekoľkých sekundách sa ma spýtal:

" Ahoj..nechceš si zahrať? "

Horko ťažko som so seba niečo mohla dostať. No nakoniec som sa odhodlala iba na krátku odpoveď

"Áno".

Biliard's  love Where stories live. Discover now