6.

20 6 0
                                    

Daniel. Bol to Daniel. Sedel niekoľko sedadiel predo mnou a rozprával sa s niekim. To jemu patril ten známy hlas.

Daniel bol v detstve Jackov najlepší kamarát. Neustále boli spolu, všetko robili spolu. Nepamätám si úplne všetko pretože to bolo pred ôsmymi rokmy. Ale pamätám si čo sa medzi nimi stalo. Vtedy mali 10 rokov. Jack mal dievča a Daniel mu ju prebral. Aspoň tak som to počula od Jacka. ( detská láska:D) Potom sa Danielova rodina presťahovala niekam ďaleko a teraz? . Čo tu on robí?! Vrtalo mi to v hlave až kým som nezaspala.

"Sam? .. Už sme tu! Haló! vstávaj!"- Jess mi hovorila ..čo hovorila ona kričala!

"Veď dobre už som ..." - nedopovedala som pretože pred očami sa mi naskytol nádherný, ba čarovný výhľad. "Rose Round" toto miesto bolo ako z rozprávky. Hľadela som z okna autobusu na krásne jazero, záhrady s ružami a na hotel. Teda našu ubytovňu. Po celej stene ubytovne boli ruže. Asi tie najkrajšie ruže zo všetkých.

Náš autobus zastavil. Všetci sa začali zdvíhať a naťahovať po tej dlhej cesze. Za pár sekúnd sme z kľudného miesta mali hlučné divadlo. S Jessicou sme vystúpili z autobusu ako poslední. Zobrali sme si naše kufre a šli sme do vnútra.

"Slečna Jassonová a Riedová (Jessica) ..vy máte izbu s číslom 10" -zadeľovali izby učitelia.

"Jack Jasson a Thomas Collins ..izba číslo 4" - pokračovala učka.

"Hennry Ficken a Daniel Sanders..číslo 3"- a tak to išlo ďalej.

" čoo?! Jack a Daniel majú vedľa seba izby? " - povedala som pre seba.

Po tomto udeľovaní izieb sme ešte dostali pokyny. Potom sa všetci vybrali do svojich izieb.

Biliard's  love Where stories live. Discover now