Δεν έχω ζήσει εγώ αυτή την ιστορία ούτε την έχω ακούσει από κάπου.Ήρθε μια μέρα μαζί με τις σκέψεις μου ως δημιούργημα της μεγάλης μου φαντασίας,που πάντα σχετίζεται με το "παλιό" και το "Ελληνικό".
Τυχαίνει να θαυμάζω πολύ την παλιά ελληνική εποχή,κυρίως την περίοδο της νεότερης ιστορίας μας (ας πούμε 19ο και 20ο αιώνα).Πράγμα λογικό,μιας και στην ιστορία διαπρέπω!Αλλά δεν επιχειρώ να θαυμάσω τον εαυτό μου παραπάνω διότι ο πρόλογος δεν είναι κάτι τέτοιο,δεν χρησιμοποιείται ως τρόπος επαίνου προς εμένα,δηλαδή τον συγγραφέα.Στο θέμα μας λοιπόν.
Η ιστορία αυτή είναι η ιστορία μιας οικογένειας στο ακριτικό νησί του Αγίου Ευστρατίου,κοντά στη Λέσβο.Αφορά περισσότερο τον τελευταίο γιο,τον Διαμαντή Άμπελο.Ο Διαμαντής έχει κληρονομήσει την ιδέα της Μεγάλης Ελλάδας από τους γονείς του,όπως και τα αδέλφια του.Είναι φυσικό επόμενο να περιμένει πώς και πώς τον νέο πόλεμο,δίχως να αντιλαμβάνεται τι θα γίνει αν συμβεί κάτι τέτοιο.Αλλά γιατί να τα λέμε αυτά αφού δεν ξέρουμε καλά καλά αν θα πάει στο μέτωπο ο Διαμαντής;Θα το δούμε αυτό στη πορεία μαζί με τις υπόλοιπες εξελίξεις.
Ο Διαμαντής έχει ερωτευτεί την Βάσω από τη μέρα που χόρεψε μαζί της στο πανηγύρι του χωριού τους.Η αδελφή της Βάσως,η Φιλιώ αρέσει στον φίλο του Διαμαντή,τον Γιακουμή.Και έχουμε φυσικά και άλλους πρωταγωνιστές:τα αδέλφια του ήρωα.
Ο Περίανδρος,η Άννα,ο Σταύρος,η Ελένη,ο Ιάκωβος και έπειτα η δίδυμη αδελφή του Διαμαντή,η Μαρίνα.Και δεν μπορώ να ξεχάσω τους φίλους του Διαμαντή και του Γιακουμή,τον Αγγελή και το Μάριο.Φίλοι αγαπημένοι από τα παιδικά τους χρόνια και δεμένοι μεταξύ τους.Για εμένα είναι το ιδανικό της ελληνικής φιλίας.
Δεν σας κουράζω άλλο.Ελπίζω να σας αρέσει η ιστορία αυτή.Σας ευχαριστώ που με συνοδεύετε σε αυτό το ταξίδι.Αν θέλετε θα με ακολουθήσετε και σε άλλα παρόμοια ταξίδια,που εύχομαι να σας συναρπάσουν περισσότερο.Μα τι να πει κανείς;Δεν το ξέρω ούτε κι εγώ η ίδια αυτό,λόγω του νεαρού της ηλικίας μου.Αλλά θέλω να σας ευχαριστήσω ακόμα μια φορά.
Το πρώτο κεφάλαιο θα μπει σύντομα ελπίζω.Εν τω μεταξύ θα ετοιμάσω και τις υπόλοιπες ιστορίες μου.Πολλά φιλιά!
Κάλλια xxx
YOU ARE READING
Ο δωσμένος όρκος
Fiction HistoriqueΕπτά αδέλφια ζουν σε ένα νησί του Αιγαίου,που το λένε Άγιο Ευστράτιο και βρίσκεται κοντά στη Λέσβο.Είναι το έτος 1939 και ο εικοσάχρονος Διαμαντής,το τελευταίο παιδί,μόλις έχει πάει φαντάρος για τη στρατιωτική του θητεία και δεν βάζει κακό με το νου...