[Satu ] ...

121 13 6
                                    

" Harin Bangun !"

Kelihatan Seorang Perempuan 30 an sedang membangunkan anaknya yang bernama "Harin "

" Omma ,Harin nak tidur lagi T^T "

Gadis yang bernama "Harin" itu menutup mukannya menggunakan sebuah bantal . Ommanya hanya mampu menggelengkan kepala .

" Suka hati kamulah ,Jangan pula marah omma nanti "

Kata Ommanya lalu ia keluar dari bilik anak daranya .

1 minit ...

2 minit...

3 minit...

4 minit ...

" Omma ,Harin dah lambat kenapa omma tak siram je Harin guna air ?"

Kata Harin Lalu ia cepat - cepat mencapai tualanya dan segera masuk di bilik air .

Selepas Harin siap membersihkan badannya dan memakai baju unifom sekolahnya ia pun turun ke tingkat 1 .

" Omma Harin nak pergi dahni ! "

Jerit Harin lalu ia berlari keluar menuju kesekolah nya .

" Haish anak dara aku nikan "

Omma Harin hanya tersenyum melihat anak keduanya selepas oppanya yang Bernama Heejun yang sedang menyambung perlajaran di England .

Kebetulan anak bongsu yang bernama Ha-jin yang sedang turun dari tingkat 2 perasan akan perangai unnie dia dan segera bertanya kepada ommanya .

> Depan Pagar Sekolah < > Harin P.O.V <

Haishh !! Alamak Pagar Sekolah dah tertutup habislah aku oleh si pengawas gedik tu T^T..

" Ohh Park Harin ,Cepat ikut aku "

Kata Seorang Gadis ataupun dikenal Raja segala gedik iaitu Im Hana . Ya Dialah Aku cakap tadi T^T .

" Hmm Tolong lah Hana Please .. Tolong buka pagarni please Muka Awak sangat cantik harini pleaselah tolong buka T^T"

Rayu Aku ,Eukkk !! Pasal Aku Kata " Muka awak sangat cantik harini " Jangan salah sangkah okeyye Im Hana !! aku pun nak termuntah cakap itu .

" Tak Boleh !!!!! Pasal cantik tu memang aku cantik "

Katanya sempat lagi dia flip hair depan muka akuni !! Heekkk !! Geli aku .

Pin !! Pin !! Pin !!

Aku dan Hanani memandang siapa pemilik van hitam itu . Kelihatan seorang Lelaki yang berkulit cerah turun dari van itu . Aku mengecilkan mata aku untuk melihat siapa lelaki itu .

Dan dia .......

-.-



-,-





-"-

















-*-




Min Yoongi a.k.a Musuh ketat aku !! -,-

Aku memutarkan biji mata aku sebaik saja nampak si Yoongi musuh ketat aku.Im Hana ? Tu .. Tengah berfangirl berteriak berbagai -*-

" Oppa Masuklah ! Jangan risau Hana tak akan bagi tahu sesiapa "

WTF!! dia bagi si Yoongitu masuk . Siap panggil Oppa lagi cuhhh !!! Menyampah aku. Im Hana jangan perasan okey kau tu dahla tua setahun dari kami ada hati nak panggil oppa ..

" Dah kau ikut aku "

Kata Hana lalu menarik baju aku kearah balai pengawai . Tidakkk !!! Dehek Hana!! Dehek Hana !! T^T .

Sebaik saja aku keluar dari balai pengawai itu . Aku pun segera masuk kedalam kelas nasib baik juga masatu cikgu tiada kalau tidak haiiih dah habis dah aku akibat bebelan cikgu tu .. T^T .

Sempat jugalah aku menjeling si Yoongi tu sebelum masuk kedalam kelas . Aku mencampak beg aku kearah kerusi aku dan aku pun duduk diatas kerusi aku . Aku melihat kearah Meja kosong yang berada di sebelah aku huuh !! Semenjak kawan baik aku tinggalkan aku keseorangan !

"Kelas Semua Hormat ! Selamat Pagi Cikgu Choi !"

Tiba² Kedengaran suara ketua kelas kami iaitu Suho menyuruh kami semua hormat untuk menandakan ada Cikgu masuk, aku pun cepat - cepat berdiri .

" Okey Semua boleh duduk ,Hari cikgu nak cakap sesuatu "

Kami semua pun duduk aku melihat kearah Si Yoongi tu .Dia masih lagi dengan Mp3nya .Aku menggeleng - gelengkan kepala lalu memandang kearah cikgu .

" Cikgu nak bagi tahu kamu semua yang kamu semua akan berkhemah!"

Semua menjerit kegembiraan kecuali aku dan Yoongi . Yoongi ? Masih lagi dengan mp3nya ;) ...

[ Bersambung ].....

» Kisah Dongeng Kita Berdua ♥ « » Suga FF«Where stories live. Discover now