~chapter 5~

40 5 0
                                    

Dh sekian lama aku knal diorang..bgi aku diorang lah kawan yg paling bestttt in the world...sbb diorang slalu ada untuk aku...slalu nk bantu aku...diorang ni tak sama mcam kwn2 aku yg lain tpi tak semua lah..ada ja sorang kwn aku yg always dgn aku even dia dh ada pengganti aku..aku knal dgn dia pun dh lama..dri sekolah rendah lagi..aku tak halang pun klau dia nk ada kawan yg lebih special dri aku..sbb aku dh jumpa kawan yg betul2 aku idam selama ni...diorang lah Siti Aishah dan Shafinie..aku harap persahabatan kita kekal lah yaaa..aku harap koranglah kawan aku..sahabat aku..teman aku..yg sudi nk kawan dengan aku smpai bila2..smpai ke jannah ekk??thank you friends:)..

"Huhhhh..!!Dah2!!!STOP AMIEL!!TAKYAH NAK "EMO" LEBIH!(sorry...rasa nk nangis plak...hehe..)

------------------------------------------------Ok!back to the story..selain kmi buat perkara yg kmi minat sama2...kmi pun tak lupa nk buat perkara yg wajib sama2..iaitu solat..selepas masuk ja waktu solat Zohor..kmi MESTI minta kebenaran cikgu untuk kluar sebentar untuk menunaikan solat Zohor..kmi solat berjemaah..slalunya Siti Aishah tu lah yg akan jdi imam..hari2 yg seterusnya kmi decide untuk bergilir-gilir jdi imam..tpi aku dn Aishah je..sbb Shafinie ni dia pemalu skit..hehe..dh selesai solat kmi pun blik ke kelas semula..

------------------------------------------------
-Di Kelas-

Kami slalu borak sma2 bila cikgu tak masuk kelas lgi..yg Aishah ni pulak selalu kena dtg tempat duduk kmi berdua..kiranya aku dh ada geng!!!!YEAYYY!!~~..ya lah dlu kan aku rasa mcam patung ja dlm kelas nih...dh seronok2 sembang..kmi kena gi bilik KH or Kemahiran Hidup..dh hbis waktu pelajaran tu..dlm perjalanan ke kelas..Shafinie bgi tau aku yg bdk2 klas aku ni kata mcam2 kat dia..yg aku ingat diorang ckp"tak padan dengan bdk baru..dok buat berlagak"aku rasa geraaammm sngat..apa masalah diorang ni..aku pun pujuk si Shafinie nih..kesian lah dia bru je dtg dh kna kutuk...nnti dia tak best plak sekolah sini..dh smpai waktu nk blik kmi pun buat hal masing2 iaitu kemas2 barang sbb nk blik"KRINGGGG!!!!!!"jam loceng sekolah pun bunyi..BALIKK!!...
dan hari2 yg seterusnya sedang menanti kmi bertiga untuk diisi dgn kenangan dn cabaran2 baru yang datang..

~bersambung~

p/s:Jgn lupa vote dn comment
yeee..readers2 sekalian😊

sHaMiEcHa???Where stories live. Discover now