~chapter 8~

40 4 2
                                    

*16 June 2016

Aku duduk lalu tunduk ke bawah sementara kepala aku memikirkan apa sebenarnya berlaku antara aku dn sahabat aku..dn memikirkan apa sbb dn puncanya..kepala aku buntu!..lalu tak lama kemudian air mata aku perlahan-lahan turun dari kelopak mata aku...aku buntu sngat2..dn apa semua ni..sudah2 lah aku tak mau lagi bnda ni terjadi tapi...malangnya setelah berbaik tpi masih tak berbaik sepenuhnya..kerana masih ada perasaan ego,kecewa,benci,marah,
cemburu,sedih,salah faham..."sudahlahhhhhh!!!!!!
huhhh..kenapa semua ni tak pernah selesai antara aku dgn sahabatku..aku xmau lgi diri aku sedih dn aku xmau sahabat aku terseksa hnya sbb semua ni..apa sebenarnya dh aku buat..."aku xmau hnya sbb ni pelajaran aku terganggu kerana aku ni sebenarnya seorang yg sngat2 lemah..aku xmampu hadapi semua ni sorang2..bilalah kmi berdua nk mcam dlu blik..yg selalu gembira dn bleh dikatakan dulu hari kmi sentiasa gembira smbil diisi dengan kenangan2 yg begitu manis jika diimbas kembali...hmmm..aku rindu waktu itu..tpi apa daya aku nk buat sekarang mcam dlu blik..aku hnya mmpu berdoa dn slalu pikir yg Allah sayangkan aku sbb itulah Dia uji aku dengan sebegini skali..Alhamdulillah...hnya kata2 itu mmpu aku ucap skrang..lidah aku kelu dn tingkah laku aku jdi kaku bila aku berhadapan dgn sahabat aku itu..sehingga aku rsa nk lari dri berhadapan dgn sahabat aku..kerana aku xmau air mata aku menitis di hadapannya kerana dia xsuka melihat aku sedih...dia xsuka melihat aku lembik....oleh itu jika aku terserempak dengannya aku lari atau hnya pndang ke arah lain supaya sifat2 lembik aku tu tak menghampiri aku lagi..

*jngan lupa vote..

sHaMiEcHa???Where stories live. Discover now