Gizli evim

25 0 0
                                    

Her zaman içimde tutamadığım bir sır olunca, dayanamayıp bu gizli evin duvarlarına bu sırları yazardım ,hatta kazırdım bu evi kimse bulamaz çünkü karanlık bir ormanın tam ortasında.

Ben lise 2. Sınıfa gidiyorum bu garip huyum tamda ergenlik dönemim ile aynı Zaman ,sınıfta çok utangaç,sesiz bir kızken bu dönemde tam bir canavar gibi oluyorum herkez Nasıl bir Alaska ile karşı karşıya kaldığına inanamıyor bu yüzden kaç kere zihinsel terapi aldım ama işe yaramadı ve bu  olayı tam tamına SIR gibi saklıyorum.

Annemler ben 11 yaşındayken mahalesef bir trafik kazasında öldü sadece ben ve erkek kardeşim kaldık . Yıllar geçerken ben bu hastalığıma dayanamayıp bir terapiste başvurdum ama kimse bu hastalığa ne bir isim , ne de bir çare bulabildi ve bende bu yüzden bu hastalığı(belki hastalık bile değil) ömrümün sonuna kadar saklicağıma söz verdim ama bu o kadar kolay değildi .

Her gün bu olayı bir kişiye anlatasım geliyo ama anlatırsam benden uzaklaşıp bidaha hiç gelmicek gibi geliyo neyse okula gitme Zamanım gelmişti okula yan komşumuz olan Lisa ile gidiyodum. Kendisi tam bir sosyete güzeli çok zengindiler o yüzden havuzları bile vardı neyse okula gittiğimizde ilk ders matematik  dersiydi bu hoca bana  takmıştı ,her derste bana disiplin sözleşmesi imzalatıyordu 2. Derste rehberlik beni çağırdı bana bu sırrı anlat Dedi tam tamına üç ders boyu konuşmadan beni bırakmasını bekledim ama bırakmadı bende yalan uydurdum okulun en yakışıklı çocuğun aşığım dedim çıktım.Böylece Bu sırrı söylemeden bir günüde atlatmış oldum.

Akşam olunca eve geldim annemden kalan tek şey bu ev ve içindeki malzemeler.okul kapanmak üzereydi.
Haziran aynın 15.günüydü ve 2 gün sonra okullar tatil olacaktı ve benim acil işe başlamam gerekiyordu yoksa kardeşimi yetim hane alıcaktı.Gazetede bir sürü iş ilanı vardı ama hiç biri beni istemedi çünkü yaşım küçük ve iş deneyimim olmadığı için direk hayır dediler bende o Zaman. Çırak olarak kadın kuaförde çalışıyım dedim .Bir günümü de bir çırak arayan kuaför bulamadan eve geri döndüm .Meğersem iş tam Ayağımın altındaymış ben fark etmemişim yan komşumuz bayan sosyetenin ailesi temizlikçi arıyormuş benide çok severler bende gidip konuştum beni işe aldılar ama gözüm baya korktu çünkü evleri altı katlıydı ama iyi para kazanaçaktim .
Kendi evime gidip bir güzel sıcak salep yaptım kardeşim ile sıcak sıcak içtik ve sonra odalarımıza çıktık ve mışıl mışıl uyuduk.

Sabah olunca tamda bu canavarlaşma dediğim şey oldu ve okula gitmedim kardeşim okula gitti ama ben evde odun gibi oturdum ve hiç kalkmadım kalkarsam evi yıkıp çöplüğe çevireceğim diye korkuyorum bu yüzden en iyisi oturmak ve film izlemekti tabi insan bir müddet sonra sıkılıyor ve açıkıyor bir az sakinleşince kendime yemek yaptım sonra evi sildim süpürdüm ve kardeşim gelince yemek yedik yine ,akşam film izlerken mutfaktan garip sesler geliyordu baya benim ismimi söyliyodu , korkudan tirtir tityordum kardeşim korkudan ağladı tabi bir müddet sonra sesler gitti meğersem bu bir mesajmış ama anlayamadım kardeşim uyuyunca evden çıkıp ormanın derinliklerine gittim ve o gizli evi buldum,evin duvarları boyanmıştı kazıdığım yerlerin üstüne bide çimento sürülmüştü içimi garip bir korku sardı o evde duyduğum sesleri burdada duydum,sesler çok garipti üst kata çıktım ama Ben çıkınca sesler bir anda kayboldu aşağı kata indim ve evden hemen uzaklaştım .

Üç dört ay boyunca o eve gitmedim .Artık bu sırla yaşayamazdım kendime daha küçük bir ev alıp bu büyük evi kiraya verdim. Tabi yeni eve taşınınca bayan sosyete güzelinin evini temizliğe gitmiyorum artık bu taşındığımız yerdeki sokak bir garipti.herkez akrabaydı kapıların üstünde anahtarlar bırakıyorlardı. Bu sokakta bir şey olmalıydı çözmeliydim neyse okul bitti hele şükür bu üç ay boyunca çıraklık yapıcaktım ama izinli günlerimde bu sokağın sırrını çözeceğim .

BÜYÜK SIRRIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin