Заедно

44 4 2
                                    

Рок, 2016

-Мери, ще дойдеш ли с мен до летището?

Есмералда вдигна къдравата си главица и ме изгледа изпод изпипаните си черни вежди. Мигът сякаш спря и двете застинахме така- тя изнервена и отегчена, а аз усмихната нелепо. После маските паднаха. Есмералда бе просто уморена, а аз изплашена.

-Пред вратата отново всичко е посипано със стъкла и рози! Виж бележката: „Мога да се закълна, че това е сърцето ти". Какво въобще значи това?!

-Мила, щом няма подпис, нищо хубаво не е. Обаче какво очакваш, да разбута тълпата и да те навре в багажника на минивана си?

Обичах солидната доза сарказъм във всяка дума на съквартирантката ми. Караше косата ми да настръхна.

-Ами да.

Есмералда се колеба още дълго, но когато накрая й се развиках, че няма да изпусна полета заради собствената си параноя, обу ежедневните си токчета и грабна ключовете за колата.

-Госпожице, билета ви.

Подадох го разсеяно на младата рецепционистка и придърпах куфара плътно към себе си. Всичко беше наред, най-добрата ми приятелка и съкилийница се бе облегнала на рамото ми и чакаше да си прибера паспорта на сигурно на дъното на чантата, за да може да забавя опашката и на американското летище.

-Ще ми липсваш. – Мери ме придърпа към себе си и зарових глава в лавандуловите й коси.

Есмералда бе типична латиноамериканка- родом от Рио Де Женейро, нахакана, забавна, с уникални извивки, абаносови коси, зеленикави, леко дръпнати очи, усмивка от ухо до ухо и кожа с цвят на кафе. Бог ми е свидетел, че ако бях мъж щях да я взема, независимо, че слабостта ми към русоляви и луничави и тогава би била факт.

-И ти на мен. Разбий ги, чу ли?- и тя ме побутна да вървя, защото дори от тук можела да чуе приканващото ръмжене на двигателите.

-Да ти имам лексиката! – извиках аз през рамо и изпратих целувка.

Побързах да заема мястото си в първа класа- можете ли да си представите, бях успяла сама да си го позволя! С мои собствени пари! LA VIDA ESPANA!

-БРУК!

Викът достигна до мен и преди да успея да се обърна по посока на умопомрачителния звук една фина жена се стовари върху мен с неподозирана мощ.

AmericaWhere stories live. Discover now