O Ușă Ascunsa

6 3 1
                                    

Alexa s-a apucat de a-și duce lucrurile sus în camera ei. În timp ce le ducea o vedea pe Ana cum se tot chinuia sa închidă o ușa din pod. Alexa s-a dus sa o întrebe dacă o poate ajuta, dar Ana a fost speriata când a văzut-o și a închis cât te repede a putut ușa cu toată forța ei. Alexa nu înțelese nimic, deci își continua treaba.
  La cina Alexa a întrebat:
-Ana ce era în acea camera din pod?
-Alexa, acolo nu este nimic doar un loc prăfuit nu te gândi la ea. (spuse bunica puțin cam speriata)
-OK bunico asa o sa fac. (spuse Alexa, în timp ce la spate ținea degetele încrucișate)
  De dimineață Ana și-a luat rămas bun de la nepoțica ei și a ieșit pe ușa mergând la munca. Alexa avea o săptămână vacanta. Ea a început sa citească cartea ei preferata. Dintr-o data în gând i-a venit tot acea întrebare care o bântuia de aseară.
Alexa s-a gândit ca nu o sa se supere bunica dacă doar trage cu ochiul. A sărit rapid din pat și a alergat spre pod. Când a ajuns în fata ușii ii era foarte frica pentru ca nu știa ce se alfa pe partea cealaltă. Când a încercat sa deschidă ușa și-a dat seama ca este încuiată. Atunci își aminti ca aseară înainte sa meargă ea la culcare a văzut-o pe bunica cum a ascuns o cheie în sufragerie într-un mic sertar.
  A fugit rapid jos și când a găsit sertarul s-a chinuit sa îl deschida, dar era blocat. A tras de el cât a putut ea de tare pana când a reușit sa îl deschidă. Acolo a găsit mai multe chitanțe, niște scrisori și la fund de tot era cheia. A inchis sertarul și a plecat spre pod. Când a ajuns din nou la ușa a încercat sa bage cheia în ușă și.................... ușa s-a deschis. Alexa foarte curioasa a întredeschis ușa, când a auzit ca bunica se întorsese. Atunci Alexa a inchis imediat ușa, a încuiat-o și a fugit spre camera ea. S-a pus cât de repede a putut în pat, după ce a ascuns cheia și  a luat cartea în mana. Ana a deschis ușa camerei și a văzut-o pe Alexa liniștita cum citea.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 21, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

O Aventura Noua, Un Nou Prieten Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum