Catering pro BVB

159 3 2
                                    


Věnováno úžasné spisovatelce Tanny Black ^^
Užij si to :*

Okay okay okay. Nezmatkuj Tanny, nezmatkuj, to zvládneš.
"Punkie!! Přines mi prosimtě ze skladu ty nakládaný ančovičky prosím!! A nezapomeň na okurku a Nuttelové palačinky pro CC-ho, aby ten jednorožec netrpěl hlady!! Jo a taky..." "Taky nesmím zapomenou na sýr na fondue, čokolády na fondue , jahody, maliny a kousky veky k sýrovým fondue. Já vím Tanny, nezmatkuj " pousmála se Punkie a upravila si neposlušný pramen vlasů, který jí vylézal z drdolu. Tanny si upravila své havraně černé vlasy. "Já vím, zmatkuju a ty sama víš, že jsem jeblé děcko ( :D ).. Teď to musíme akorát doupravit, přidáme nějaké dekorace,příbory a můžeme je sem pustit. Jen musí někdo zabránit tomu koni Morovi aby sežral všechnu čokoládu dřív, než začne křest."
"No a nebo aby nevylil na Purdyho Monstera jak na tom videu z Tour busu" zasmála se nad tou vzpomínkou Punkie. Tanny se mezitím otočila ke stolu a na minutku zavřela oči při stejné vzpomínce. Uhm, Ashley.. Na videu v tom promáčeném tričku z jeho módní  kolekce . Vzpoměla si jak si to tričko svlékl a na těle jí vyběhla husina. Otevřela oči a zjistila , že příbory i dekorace už jsou na svém místě. " hej, Tanny, jdeš se převléct nebo tu budeš snít nad Purdym? " zavolala na ní od šatny Punkie a Tanny si uvědomila, že má nejvyšší čas se převléct, jinak křest nestihne. Vletěla do šatny, oblékla si krvavě rudé šaty a zkoukla makeup. Dokreslila si linku , která se jí lehce mázla, upravila piercing ve rtu a poupravila i řetízkovou náušnici s křížem v uchu. "Můžeme jít? " zeptala se Punkie, která stála u dveří v krátkých černých koktejlkách a svojí modrou hřívu hebkých vlasů měla rozpuštěnou na ramenou. Stejně jako Tanny měla piercing ve rtu a řetízkovou náušnici , akorát že s pentagramem. "Můžeme" zaznělo jí v odpověď a obě se vydaly na cestu do sálu. Tanny po cestě ještě zkontrolovala švědské stoly , aby se ujistila,že vše do puntíku sedí.
Všechno proběhlo naprosto úžasně. Po křtu nového CD se Tanny s Punkie vesele bavily s CC-m , který v rekordním čase zkonfiskoval všechny palačinky s nutellou.
'A která z vás je která?" zeptal se mírně přiopile, protože stihl vypít půl láhve Jägermaistera..
"Modrov-škyt-vláska je Tan-Taniny?" zeptal se a usmál se jako neviňátko. "Ne, já nejsem Tanny , ale Punkie. Tanny je černovlasá ty opitý jednorožče" zasmála se na něj Punkie. "Psshht Šmolko, já jdu spinkat škyt! " řekl CC a ustlal si na schodech od pódia.
"Tak já asi dojdu pro Mama Jinxx" řekla Tanny a otočila se aby se rozhlédla kde je Jinxx. "Jojo, já tu zatím to opilé jednorožčí mimčo pohlídám"
Tanny procházela mezi davy lidí, kteří chválili volbu občerstvení a Tanny se s díky prodrala až k Jinxxovi.
"Um, Mama Jinxx.. Váš malý jednorožec snědl 20 palačinek s Nutellou, vypil půl flašky whisky a usnul na schodech.Kam s ním?" Jinxx si povzdechl a zavolal na Andyho. "Díky moc Tanny, my už ho odneseme do busu.." "okay".
Tanny se otočila od Jinxxe a Andyho, pozdravila Jaka a vydala se zpátky k Punkie. Cestou jí ale vrtalo hlavou , kde je sakra Purdy.  Jak se.rozhlédla, tak nekoukala před sebe a najednou cítila něco horkého na hrudi. Otočila se a zahleděla se do hnědých očí, které tak milovala. "U svatý Kitty, promiň mi to!! Nepálí tě to? " až teď se koukla dolu a zjistila že na ní drahý Ashley převrhnul fontánku na čokoládové fondue. "Pojď honem do šaten, dám ti něco na převlečení. Zazmatkoval Ashley, popadl Tanny za ruku a vedl jí k šatnám.Teprve teď si Tanny uvědomila jak strašně ta čokoláda pálí. Ashley zabouchl dveře a začal hledat ve svém kufru nějaké čisté oblečení. Vytáhl mikinu Outlaw a černé úzké džíny. "Nevadí?" zeptal se a Tanny jen zakroutila hlavou ve snaze skrýt slzy bolesti které se jí tlačily do očí. Ashley jí opatrně sundal šaty  a mokrým ručníkem jí začal opatrně smývat čokoládu z hrudníku. "Uhm.. Jak rád bych ochutnal" zamumlal si víceméně pro sebe. "Tak ochutnej"šeptla Tanny , která přestala vnímat bolest a vnímala pouze Ashovi dotyky. Ash zvedl oči k Tanny s rošťáckým úsměvem na rtech a něžně olízl čokoládu mezi ňadry. Přenesl Tanny ke gauči, kam ji položil jako křehkou porcelánovou panenku. Olizoval každou kapičku, každou tečku čokolády a oči nespouštěl z Tannyina obličeje. Ta lehce zavzdychala a zapletla prsty Ashovi do vlasů, ačkoliv to nesnáší. Ash neřekl ani půl slova a jedním pohybem rozepl černou krajkovou podprsenku. "Máš tu čokoládu úplně všude" šeptl a odpovědí mu bylo lehké zavzdychání.Odhodil podprsenku do rohu a pokračoval dál. Ani se nezeptal jestli může a už v koutě ležela i krajková tanga. "Můžu? " zeptal se. Tanny jen lehce pokývala hlavou a během chvíle už byl i Ash bez oblečení. Jemně do Tanny vnikl a začal přirážet. Nejdřív jemně a pomalu, ale pak začal přidávat na tempu i rychlosti.Tanny zaryla nehty do Ashovo zad a šatnou se nesly společné vzdychy. "A-a-Ashi!!! " zakřičela Tanny v křečích orgasmu. "Tanny..!!!" zavzdechl po chvíli Ash a vyvrcholil také. Stulil si Tanny do náruče a poslední co Tanny slyšela bylo... "You are mine, darling..."

Takže moje miá Tanny. Tady máš svojí jednodílovku a prosím...nezabij mě :3,
^^

You Are Mine..Darling..Where stories live. Discover now