Lásenko moje, tady máš novou kapitolu a varuju tě. Předem si připrav dostatečně velký počet igelitových tašek ať není potopa až k nám do Česka :* Milujem ťa :*
TANNY :
Bomba, Punkie mi opět odřekla Filmovou noc. AH, od doby co je s Andrewem motherfucking Biersackem na mě akorát pěkně kašle. Andy sem, Andy tam... a už jsem ti říkala co Andy udělal? No představ si že bla, bla bla... Už mě nebaví jak v jednom kuse o něm básní. Jo přeju jí to,ale to neznamená že mi musí vyprávět i to, jak Andy běhá s trenkama na hlavě po bytě.
Došla jsem do kuchyně, kde jsem si postavila vodu na čaj. Udělám si heřmánkovej na uklidnění, k tomu nějakou lehkou večeři a pak si pustím film. Punkie přespává u Andyho, takže mám volnej byt pro sebe. Juchů! Občas sebeironii nenávidím. Zalila jsem si čaj a přidala lžičku medu. Co si udělám k večeři? Otevřela jsem ledničku a koukla do našich skromných zásob. Hm, neměla dneska náhodou Punkie nakoupit? Z průtoku myšlenek mě vytrhlo zvonění telefonu. Kdo mi může volat v sedm večer proboha?
"Tanny , kdo volá? "
"Ahoj " ozvalo se. Proboha vždyť je to Ash!
"No ahoj, co potřebuješ? " ne, nedám na sobě znát že se mi rozklepaly kolena, nedám!
"No, čistě náhodou vím, že je Punkie u Biersacka a ty doma sama. Nechceš jít se mnou a klukama do kina? Dávaj Tajný život mazlíčků!! " ozvalo se z dálky za ním. CC jak jinak.
"Ráda Ashi, ale kdy to začíná, nebo kde mám v kolik čekat"
"Začíná to v osm a klidně počkej doma" zasmál se a položil.
Počkat cože v osm? Najednou cinkl zvonek u dvěří. Běžela jsem otevřít a tam celá grupa vytlemená jak banda pitomců
"No do prdele!! " ujelo mi a kluci se zasmáli.
"Teď a tady? " pousmál se Ash a já zčervenala až ví víte kde.
"J-já ale ještě nejsem ani nachystaná na odjezd" ignorovala jsem s okázalostí Ashleyho poznámku.
"Tak šup! my tu na tebe počkáme " rozhodl Jinxx a přesunuly se do obýváku. Už chápu proč je to Mamma Jinxx. Protože ho všichni následovali jak ovečky.
"Okay, tak tu chvilku počkejte.Jsem za moment zpátky" zakřičela jsem a vyběhla jsem do patra směrem k svojí ložnici.
Kur.... Co si vezmu na sebe? Vletěla jsem do pokoje a rovnou hurá do sprchy. Rychle jsem se umyla a zabalila do ručníku. Udělala jsem si lehký makeup složený z BB krému, tvářenky, řasenky a udělala jsem si i kočičí linky. Přeběhla jsem do pokoje a oblékla si černá krajková tanga a stejnou krajkovou podprsenku. Otevřela jsem skříň a přemýšlela jsem , co si obléknu.
"Tak tohle je pohled pro bohy " ozvalo se od dveří a já leknutím málem skončila ve skříni.
"To jsou blbý vtipy Purdy " ohranila jsem se a sáhla po bílém crop topu.
"To nejsou blbý vtipy, to je úžasná realita " zašeptal mi najednou do ucha a mě vyskočila husí kůže, když jsem cítila jeho dech na své , ještě ze sprchy horké pokožce. Měla jsem co dělat aby se mi nepodlomila kolena a neskončila jsem mu v náručí.
"Ashi, nech mě prosím se obléct až můžeme vyrazit" zašeptala jsem.
" Máme ještě dost času , nemusíš tolik spěchat" zašeptal mi zpátky a vtiskl mi polibek na klíční kost.
VOCÊ ESTÁ LENDO
You Are Mine..Darling..
FanficCelé tohle dílko je věnované @TannyBlack BVB fanfikce o Tanny (20) a Ashleym (25) Tanny se rozhádá s rodiči, odejde z domu a v Los Angeles si spolu s kamarádkou pronajmou malý byt. Obě pracují u cateringové firmy. A dostanou zakázku udělat ca...