Pro nejdražší TannyBlack <3 užij si to a nezapomeň na igelitku kotě :D
"Tanny!! Tanny!! " "Ashi! Kur*a kde ten chlap je!! " "Jestli jsou někde spolu, tak ho Ashovi urvu a narvu ho do sklenice!!" oznámila naštvaná Punkie při hledání Tanny.
Ta se mezitím probudila a rozhlédla se kolem dokola šatny. Vymanila se z Ashova objetí a tužkou na oči napsala vzkaz :
"Promiň Ashi.. Děkuju ti za krásný zážitek. Doufám že to nebylo naposledy. xxx Tanny"
Popadla své spodní prádlo, oblékla se do Ashovo mikiny a džínsů. Popadla svoje zašpiněné šaty a potichu otevřela dveře od šatny, kde se málem srazila s Andym.
"Á, slečna Black se našla. Punkie!! Našel jsem ji. A nechceš vědět ví..." "Andrew Dennis Biersack.. Drž hubu nebo ti ho urvu a narvu do sklenice." zakryla mu Tanny rukou pusu. "Heh, to samý říkala Punkie o Ashovi " zasmál se Andy a nakoukl do šatny, kde stále spal spokojený Ash.
Mezitím dorazila k šatně Punkie.
"No hurá, slečna se ... Tanny? Co to máš na sobě?
"Neřeš to, je to na dlouhý povídání. Pojedeme?" oznámila Tanny a celá červená v obličeji se pomalu rozešla k autu.
"No, tak tady se asi nic nedozvím,každopádně ti Andy děkuju , žes mi pomohl jí najít, děkuju za krásný večer a kdyby jste potřebovali nějaký další catering tak moje číslo máš" usmála se na Andyho Punkie.
"Já děkuju tobě a tvé kamarádce. Ale hlavně tobě" mrknul na ní Andy a dal jí lehký polibek na spánek. "Zatím ahoj Šmoulinko". A odešel zkontrolovat CC-ho.
Když Punkie dorazila do auta Tanny už nervózně poklepávala prsty na palubní desku.Punkie nastartovala a vyjeli z parkoviště.
"Můžeš mi říct , co se stalo? " odvrátila na moment svůj pohled k Tanny.
"Já...vyspala jsem se s Ashem a cítím, že k němu cítím něco víc" povzdechla si Tanny.
Punkie bez mrknutí oka odbočila k benzínce. "Nechci ti kazit iluze ale dobře víš jaký Ash je."
"Ano.To vím" povzdechla si Tanny když její kamarádka vystoupila aby natankovala.
Mezitím na druhé straně L.A.
"Promiň Ashi.. Děkuju ti za krásný zážitek. Doufám že to nebylo naposledy. xxx Tanny"
Vážně odešla jenom se vzkazem? Vážně mi tu nechala jenom ten blbej vzkaz a nic jiného? Proč? Ash se zvedl z gauče, oblékl se a vyrazil hledat Biersacka."Hej Andy!! " "Co cheš Šípková Růženko? " "Máš číslo na Tanny a Punkie? Nebo aspoň na tu cateringovou službu? " "No, mám číslo na Punkie a na catering, proč to chceš? "
"Tak mi ho dej, chci zavolat Tanny a ehm, na nečem se s ní domluvit" " Hele Purdy, nevěš mi tu bulíky na nos a rovnou se přizdńej, že s ní chceš něco mít"
"Nevěším ti nikam bulíky a už jsem s ní něco měl..Takže, dáš mi prosím to číslo? "
"Bože, Purdy ty si otravnej.. na - 555227 " odfrknul si Andy " je to číslo na Punkie, jelikož bydlí spolu, tak ti určitě dá na Tanny nějakej kontakt"¨
"Dík, a ne, neřeknu ti podrobnosti jestli se chceš zeptat" odseknul Ash a vydal se k šatnám, vytáčejíc na mobilu Punkiinino číslo
"Punkie Blue u telefonu, kdo volá? "
"Ehm, ahoj Punkie, tady Ashley, dala by jsi mi prosím k telefonu Tanny? "
"ehm..ahoj, jo vydrž chvilku .. Tanny!! Volá ti Ash" zakřičela a bylo slyšet jak položila mobil
" Tanny Black.. Ashley? "
"Ahoj, heleď mám takovej nápad, co kdyby jsme si někam vyrazily? "
"No, nezní to špatně, kdy a kam? "
" Bojíš se ráda? Já jen že by jsme mohli zajít na V zajetí démonů 2 "
" To zná fajn, kdy? A hlavně v jakém kině "
YOU ARE READING
You Are Mine..Darling..
FanfictionCelé tohle dílko je věnované @TannyBlack BVB fanfikce o Tanny (20) a Ashleym (25) Tanny se rozhádá s rodiči, odejde z domu a v Los Angeles si spolu s kamarádkou pronajmou malý byt. Obě pracují u cateringové firmy. A dostanou zakázku udělat ca...