Tanny
Takže, dnes má Punkie narozeniny. Poslali jsme ji s Andym ven aby jsem já a kluci stihli všechno nachystat. Navíc Andy s ní má prej ještě nějakej plán, popravdě netuším , co jí chce a Ash mi to stále odmítá říct.
Došla jsem do dodávky, která nám přivezla objednávku z obchodu a popadla jsem krabici s lahvemi alkoholu. A za mnou šel CCnko s lahvemi dětského šampusu, který ještě musíme zakamuflážovat, aby nebylo Andymu divné, proč Punkie nepije. Až mu to řekne, tak to bude něco jiného, ale zatím to musíme nějak schovat. Podívala jsem se na hodinky, zachvíli přijede Jamie s Amandou a připraví nám catering. Ano, jsou ze stejné firmy jako já s Punkie, akorát, že mi už tam nepracujeme.
"Tannyyyyy" ozval se výkřik následující zvuk tříštěného skla a sérii dutých úderů.
"Cc, zlatíčko, co děláš?" zeptala jsem se CCho ležícího pod schody. Pár schodů nad ním ležela rozbitá flaška Jagermaistera a její obsah pomalu tekl ze schodů dolů.
"Já vynechal jeden schod a spadl jsem " nahodil na mě CC smutné psí oči. To znamenalo, že potřebuje pofoukat bebí.
"Děkuju" povyskočil si, doběhl pro smeták s lopatkou, sesbíral střepy a dokonce vytřel.
"Lásko moje, kde tě mám? " ozval se z obýváku ten nejkrásnější hlas. Seběhla jsem schody, ale co čert nechtěl, CC málo ždímal hadr. Na jednom schodu mi krásně podklouzla noha a zbytek jsem jela dolů po zadku.
"Opravdu princezno, ty si s tím CC můžeš podat ruku. Oba jste pěkně praštění ." oznámil mi Ash když mne uviděl sedět pod schody s bolestnou grimasou na rtech. Vzal mě pod pažemi a vytáhl si mě do objetí. Rukou mi sjel na zadek a pohladit mi natlučenou kostrč.
"Ještě pofoukat a pusinku " napodobila jsem CCho. Ash mne otočil, pofoukal a lehce mne políbil nad zadek.
"Už je to dobré princezno? " zeptal se s jiskřičkama pobavení v očích.
"Ano " usmála jsem se na něj i když mě ten zadek furt pekelně bolel.
"Tak šup, jdi se připravit. Zachvilku přijde Andy s Punkie "
"Cože? To už je tolik? " mrkla jsem na hodinky a ono opravdu. Pomalu jsem dopajdala do svýho pokoje a otevřela skříň. Vybrala jsem i pohodlný outfit a natáhla si ještě své bíle stírané Steely.Seběhla jsem dolů do obýváku a všichni už byli schovaní v obýváku.
"Zlato dělej, Biersack psal , že jsou tu za pět minut!! Zhasni !! "
Zhasla jsem světla a ve tmě se dotápala ke gauči za kterým seděl Ash.
"Mmmm, tohle si dám líbit " zašeptal mi do ucha a začal mě líbat na krku.
"Ashi, vydrž, teď není ta pravá chvíle" ozvalo se z jeho druhé strany a já zčervenala až ..no až tam. Vedle Ashe seděl Mama Jinxx a i přes tu tmu jsem si odhadla, že se netváří zrovna šťastně.
Najednou se tmou rozlehlo chrastění klíčů v zámku a přes obývák se přeneslo tiché "PŠŠŠT!"
"Kde jsou vůbec všichni? " zeptala se Punkie
"Nevm, Ash mi tvrdil , že bere někam Tanny na večeři, CC jel s Jakem do Disneylandu a Jinxx má divadelní zkoušku. Každou chvíli by měli dorazit "
BINABASA MO ANG
You Are Mine..Darling..
FanfictionCelé tohle dílko je věnované @TannyBlack BVB fanfikce o Tanny (20) a Ashleym (25) Tanny se rozhádá s rodiči, odejde z domu a v Los Angeles si spolu s kamarádkou pronajmou malý byt. Obě pracují u cateringové firmy. A dostanou zakázku udělat ca...