Draco,'sağ kalan çocuk' Harry,fakir Weasley,ve her şeye parmak kaldıran bulanığın birlikte oturdukları masaya tiksintiyle baktı.Draco,bulanıkları sevmezdi.Çünkü Draco Hogwarts'ta sadece büyücü ailelerinin eğitilmesi taraftarıydı.Muggle kökenli bir çocuk Hogwarts'ta okuyamazdı.Draco,Weasley'leri sevmezdi.Çünkü onlar genelde ikinci el kıyafetler giyer ve çoğu zaman baykuşları bile olmazdı .Malfoy'lar asildi,asaletliydi.Onun gibi bir aileyle arkadaşlık kuramazdı.Karanlık lordun yanında durmuşlardı uzun süre.Eğer Kim-Olduğunu-Bilirsin-Sen geri dönerse,Malfoy'ların ön safalarda ona eşlik edecekleri kesindi.Lord Voldemort gideli 11 yıl olmuştu.Ama insanlar hala ondan korkuyorlardı.Ona karşı duydukları korku hiç geçmeyecekti.Tıpkı Harry'nin alnında saçma bir iz yüzünden Hogwarts'ta ki 2.yılında bile pöpüleritesinin geçmemesi gibi.Hala öğretmenler ona özel bir ilgi gösteriyor,hatta Severus dışında çoğu öğretmen onu koruyordu.Geçen sene yıl sonunda Albus Dumbledore önce dönemi sonunculukta bitiren Gryffindor'u Slytherin'le eşitlemiş,sonra herşeye puan vererek Gryffindor'u birinci yapmıştı.Bu haksızlıktı.7 sene üstüne ilk kez yenilen Slytherin büyük üzüntü yaşamıştı.Tüm tatil boyunca Draco,babası Lucius'un kafasını şişirmişti.Draco "Eğer ben Quidditch takımında oynasaydım bizi asla yenemezlerdi.''diyordu sürekli öfkeyle.
Ardından ise "Ama Dumbledore onları tutuyordu,bu haksızlık"diyerek bağırmaya başlıyordu.Ama şuan Draco suratındaki pis sırıtışla sağ kalan çocuk ve onun arkadaşlarına bakıyordu çünkü bu sene kimin kazanacağını biliyordu .Çünkü bir planı vardı.Heeeeey,merhaba muggle'lar!Bu bir Hogwarts fictionu.Olaylar Harry Potter kitap/film sırasına göre başlıyor ama böyle devam etmeyeceğim sanırım.Ve bir başka farklılık,bu hikayede bir Drarry yani DracoXHarry shiplemesi olacak.BoyXboy ilişkisi olacak yani.Rahatsız olacaklar okumayınız.