Fred,hoşnutsuzlukla Malfoy'u süzerek ,"Sen Lucius Malfoy'un oğlu değil misin?" dedi.
Flint,"Draco'nun babasından söz etmen ne garip," dedi.Bu arada,Slytherin takımı elemanlarının yüzündeki sırıtış daha da genişlemişti."Dur,sana onun Slytherin takımına verdiği cömert armağanı göstereyim."
Yedisi birden süpürgelerinin sopalarına uzandılar.Erken sabah güneşinde Gryffindor oyuncularının burunları dibinde yedi tane pırıl pırıl cilalanmış,yepyeni sap ve yedi takım ince altın yazı belirdi:"Nimbus İki Bin Bir"
Flint kayıtsızca kendi süpürge sopasının ucundan bir toz zerresini süpürerek,"En iyi model," diye ekledi."Geçen ay çıktı.Sanırım Nimbus İki Bin dizisinden çok daha iyi.Eski Silsüpür'lere gelince,"Silsüpür beş süpürgelerine sıkı sıkıya sarılmış olan Fred ve George'a pis pis güldü,"onlarla yerleri süpürür."
Gryffindor takımından hiç kimse o anda söylenecek bir şey bulamadı.Malfoy öyle bir tebessüm ediyordu ki,soğuk gözleri birer çizgi halini almıştı.
"Bak sen," dedi Flint,"saha ihlali."
Ron ve Hermione neler olduğunu anlamak için çimenliğe geçiyorlardı.
Ron,"Neler oluyor?" diye sordu Harry'ye."Neden oynamıyorsunuz?Ya o burada ne yapıyor?"
Malfoy'a bakarak,Slytherin Quidditch cüppesine bir anlam vermeye çalışıyordu.
Malfoy,kendinden memnun bir edayla,"Ben yeni Slytherin Arayıcı'sıyım,Weasley," dedi."Herkes de babamın takımımıza aldığı süpürgelere hayran hayran bakmakla meşguldü."
Ron önündeki yedi müthiş süpürgeye ağzı açık bakakaldı.
Malfoy sakin sakin,"Güzel değil mi?" dedi."Ama belki artık Gryffindor takımının da biraz altın bulup yeni süpürge alması gerekebilir.O Silsüpür Beş'leri piyangoya koyabilirsiniz.Müzelerin ilgisini çeker belki."
Slytherin takımı ulur gibi güldü.
Hermione,sert sert,"Hiç değilse ," dedi.Gryffindor takımındakilerin hiçbiri takıma girmek için rüşvet vermek zorunda kalmadılar.Onlar,sadece yetenekleriyle takıma seçildi."
Malfoy'un yüzündeki kendinden memnun ifade bir anda silindi.
Tükürürcesine,"Kimse senin fikrini sormadı,beni pis küçük Bulanık," dedi.
Harry,hemen Malfoy'un çok kötü bir şey söylediğini anladı,çünkü bu laf ağzından çıkar çıkmaz bir kıyamettir koptu.Flint,Fred'le George'un onun üstüne atlamamaları için Malfoy'a siper almak zorunda kaldı.Alicia,"Ne cüretle!" diye haykırdı.Ron,elini cüppesinin içine sokup asasını çıkardı ve, "Bunun hesabını vereceksin ,Malfoy!" diye bağırarak Flint'in kolunun altından asasını büyük bir öfkeyle Malfoy'un yüzüne doğru uzattı.Geç,çok geç gelen bölüm.Aslında size bahane üretemem çünkü yok.Kitap okunmadıkça yazasım gelmiyor.Ama merak etmeyin,yarın bir bölüm daha gelecek.Düzene girmeye başlıyor.Her şey gibi.