Kapitola 6

14 1 2
                                    

Jdeme nazpátek k chatkách s velkým záchvatem smíchu, poněvadž jsem furt Terku provokoval a Terka mě. Při tom Matěj, který šel s námi, do nás také ryl ty své srandičky.

.

.

.

.

Večer se opakuje jako včerejší jsme všichni dlouho vzhůru u ohýnku.

„ Holky půjdete se umejt??"zeptá se Sabina.

„No můžeme se jít umýt společně, abychom se mohli pak zase všichni bavit." odpoví Daniela

„ Kluci jdeme se umýt, zatím si tu dělejte co chcete.... no teda skoro co chcete." se smíchem poví Terka.

Terky pohled

„ Doufám, že kluky nenapadne nás tady vystrašit.... jsem ráda že jdu s vámi, aspoň se tolik nebojím, jinak tudy sama bych se absolutně posrala strachy." poví Daniela a my ostatní holky jsme dostali výbuch smíchu.


„posrala strachy... si děláš prdel né? Dančo.... máš fakt dobrý hlášky, to se musí uznat."poví Vali


Přijdeme do umývárny a postupně se sprchujeme a čistíme zuby.

„ Ááá holky c-c-co t-to bylo?" zakřičí Ela

„ Neblbni Elo.. to jen větev praštila do okna." odpovím


„Když už jsem konečně všechny holky hotové tak se shromáždíme u dvěří.

Tak kdo pujde první holky??...já teda ne! Na to nemám koule, to se přiznám a bez mučení."strachy řekne Sabina

„No já taky ne" poví naráz holky

„Já se z vás zjevím holky,fakt.... pusťte mě jdu první." odpovím, rozvitím baterku ajdu. Holky jdou za mnou absolutně s velkým strachem.


„ T-T-Terko co je to na zemi černého ??!... to vypadá jako kámen" zeptá se Vali

„ Prosim tě to je louže. Kde by se tu vzal kámen, Vali?... to by tu musel být i předtím přece." odpovím


Najednou se ta věc pohne,zvedne se a začne křičet. Byl to Dan, který byl oblečen do černé mikiny. Holky ty z řevem začali utíkat do předu.

„Nééééé holky tam..."nestačila jsem to doříct a hned kluci na ně vyběhli z boku, kde byly svhovaní za stromy. Tu chvíli dostali holky absolutní amok křičení.

„Já to čekala, že poběží to jsou trdla." povím a začnu se smát

„ Ale povedlo se nám to né?Terko??" zeptá se Dan

„ Jo povedlo se vám to, aspoň jsem se pobavila."


Když jdeme zpět k ohýnku, Dan a já si všimneme v dálce dvou červených světel které jsou u sebe jako kdyby to byli oči. Ale nevěnovali jsme tomu pozornost.Napadlo nás, že to budou nějaká světýlka v dálce.

Přijdeme k ohýnku a holky nadávají klukům jaký to jsou hovada. Já a Dan jme je poslouchali a museli jsme se jen smát. Nic jiného nešlo dělat, když jsme viděli co holky vyvádějí. Bylo půl jedné a šli jsme si všichni lehnout. Když jsem v chatce s Elou a s Vali tak si ještě chvilku povídáme.

„ Já jsem v háji já nemůžu ještě spát.... kluci mě absolutně probrali jak nás vylekali."poví Vali.

„No to já taky nemůžu spát jsem mimo... mám srdeční tep maximálně dvakrát tolik než mám mít." poví Ela

Holky mě fakt dostávají!Nemůžu z nich, když mají takové hlášky. Ulehnou do postelí,já zasnu světlo a rozvitím baterku a také jdu do postele. Omylem kopnu do své tašky, kterou jsme měla u postele.

„C-Co to bylo??" vyjekne Vali.

„ Bože, jen jsem kopla omylem do tašky... spi už." povím


Je klid v naší chatce a po pěti minutách ticha řekne Ela „ Do prdele já jsem tak psychicky v prdeli, že nemůžu usnout." tu chvíli Vali a já jsme se začali tlemit jak blbí a nemohly jsme přestat. To prostě nešlo!Asi tak dvacet minut jsme se nemohly přestat smát. Konečně jsme přestali, už mi bolelo břicho od smíchu.


Po nějaké době slyším jak holky v klídku odfukují a občas si chrupnou. „Díky Satane, už můžu spát." povím si v duchu, zachumlám se do deky a spím




Všechno bude dobrýKde žijí příběhy. Začni objevovat