Kapitola 3

32 1 2
                                    

"Dane, půjdeme na oběd nebo si uděláme něco sami?" Příjde za mnou Ondra s otázkou k umývárně.
"Samozřejmě je logické, že půjdeme k oběd vždyť je pomalu dvanáct, a než by jsme nařezali dříví,zatopili a něco udělali tak máme pomalu večeři." Povím a uculím se.
Vezmu kanystry s vodou a jdu s Ondrou k chatkám.
"Holky tady máte vodu, to je za prvé a za druhé, jestli nechcete mít až večeři, tak půjdeme na oběd do restaurace." Povím a položím kanystr.
Danča se na mě podívá a poví "Dobře Dane."

Přijdeme do restaurace,výběrem si volně místo i dveří na pravé straně. Ondra si sedne na kraj sedačky, a ja s Davidem odšoupneme židle pro holky a Daniela si sedne k Ondrovi a pak Sabča si sedne na druhou židli. Ha si zalezu do rohu a pak David si sedne na kraj k Sabče.
"Dobrý den mládeži. Co si račte přát k pití? Tady máte jídelní lístek." Přijde číšník a zeptá se s úsměvem.
"Dobrý den, všichni by jsme si dali kofolu do půl litrů. A děkujeme za jídelníček." Odpoví David číšníkovi.
Holky si objednali k obědu Čínu s rýží a my kluci jsme si objednali obrácené řízky na moravance. Všichni jsme si báječně pochutnali a najedli. Číšník pak vše ze stolu odnesl a rovnou jsme zaplatili.
"Tak mládeži dělá to celkem 730 kč." Řekne číšník a ja vyndám peněženku a zaplatím. Jdeme pomalu k chatkám a domluvíme se, že si zahrajem karty a pak šipky.

"Tak parto asi né nebude mít rádi, ale já tuto hru zavírám, a aby toho nebylo málo ještě mi zbyl žolík." Povím s veeelkou radostí a začnu si mnout ruce.
"No Dane s tebou se nedá hrát! Ty skoro pokaždé vyhraješ, ikdyž máš blbí karty, jak to vždy říkáš." Řekne mi smutně a zároveň šťouchne do mě Sabča a mračí se.
Chvíli jsme ještě hráli karty, ale pak to všichni vzdali, kvůli tomu, že je to beznadějný, když neustálé vyhrávám. Bohužel se mi tentokrát dařilo a to bylo co říct, jindá mi žolíci moc nešli.
Pak jsme šli hrát šipky. A byly jsme rozdělení na dvě skupinky na holky a kluky. Natož, že holky byly v oslabení, tak se jim dařilo dobře. A DOST DOBŘE!!
"No holky jak je to možný? Vy nás schválně chcete naštvat co??" Zeptá se trochu naštvaně ale i zároveň zklamaně David.
"NE. Nechceme vás naštvat. To by jsme si nedovolily vás naštvat." Odpoví holky a usmějí se. Sabina přijde k Davidovi a začne ho hubičkovat. Dokonce i Daniela přijde k Ondrovi a samozřejmě se začnou taky cicmat.
"Tak parto nechte toho muckání se a pojďte dohrát ty šipky." Povím a hodím šipku přímo do středu.

Všechno bude dobrýKde žijí příběhy. Začni objevovat