Iki deli bir arada olurmu???(Ask)

14 2 2
                                    

Sabah gozlerimi acdigimda bogulmak uzereydim tabi insanin kocasi bu kadar insani sarmalarsa,bu durum dogaldi.Kolarindan siyrilmak icin adim atim ama ne mumkun:)Kendimi gulmekden ali koyamadim,tabi gulmem boynumdaki sicaklikla mutluluga donusmusdu,"bi sabahda rahat duramassinmi"tatli sesiyle fisildadi kocacigim:) bende simsiki sarilib "boyle daha zevkli diyilmi' diye fisilladim,tabi hosna gitmisdi gulumsemesini hiss ede bilyordum,yanagina sulu bir opucuk kondurub kaltim,hemen bonyaya kacdim tabi arkamdan Ahhh...homurdandigini duyuyordumm.Guzel bi dus alib havluyu bedenime sardim bonyadan cikdiM tabi Emir hayla uyuyordu:)bu arada benimde ismim Duru:( (Memnum oldum)"Uykucu"diye homurdandim Dolabdan kiyafetlerimi cikarib giyinmeye koyuldum Her sabah elbise secmeyi sevmezdim onun icin dolabim duzenliydi uyumlu giyindiyim icim her seyim hazirdi elime Mavi bi uyumlu elbisemi aldim.Elbisem beyaz pantalodan ve mavili beyazli gomlekden olusuyorda.Hizlica pantolunumu gomleyimi gecirdim saclarim islakdi ve ben bunu yapmayi cok seviyorum kocamin o kasli,bedenni islatmayi sesizce yaklasdim ve saclarimi ona dokundurdumm hafif urperdi ve "Bunu yapmiycakdin iste"deyib beni yanina cekdi tabi bilyordum bunu yapicagini.Omur boyu boyle kala bilirimm bilirdik.Cunki,onun yaninda kendimi inanilmaz mutlu,guvenli hiss ediyorum bunun gibi daha neler otesi yokdu "Askdi"bu ASk ben dusuncelerimden kurtulur kurtarmaz kendimi Emirden kurtarib kapiya dogru kacdim.Emir de dusa girdi tabi bana "bunu unutmadim hesabini sorucam aksama"demeyi de unutmadi o tatli gulusuyle:)Seviyorum bu adami diyib mutfaga gecdim tabi bugunde her zamanki ggibi mutluydum mutluyduk.Dolaba goz atdim yumurta domates falan cikarib menmen yapmaya koyuldum Emir sabahlari cok seviyordu menemeni tabiki bizim kucuk cadida cadi Emirin kucuk kardesiydi 4yasinda ya cok tatli bisey cok seviyorum onu ismi Asiya ama biz hep cadi dediymiz icin ismi bile duyulmuyordu.Emir cok duskundu kardesine onu gozunden bile sakinirdi ona bisey olmasini birak ismini duyunca bile korkardi ona birsey olurmu diye Bununda tabi bi sebebi vardi bizim tatlimi tatli kucuk cadimiz daha bebekken zor zamanlar gecirmisdi hastaydi tabi ben sonradan oyrenmisdim cok uzulmusdum neyseki simdi hic biseyi yokdu bizim canimiza okuyor cadi iste,Hastaligi (doguM sirasinda annenin biraz yasi olunca kafa tranmasi olusmus beyninde bir pitik olusmusdu zorunlu bi terapilerde sonra iylesdi tabi o kucuk bebeyin amelyat falan olmasi ayri durum) Evet menem hazirdi masayi hazirladim tabi takir takir yukardan gelen Emreyi gorunce urperdim ama nie urperiyorum ki her zamanki hali gulumsedim ve menemi almak icin ocaga yurudu tam cevrilirken kocamin kalslarina maruz kaldim tabi her zamanki gibi kalbim hizlica carpiyordu:)"ya Emir napiyorsun menem dusecekdi" ddiye soylendim "prensesim "nemem"yapmis bizim cadinin diliyle konusuyordu ikimizde kahkahaaa atmaya basladik "hadi otralim "deyib yuzune opucuk kondurdum masaya nemeni:)))birakib sevris etdim Emirde oturdu kahvalti yapmaya basladik "o benim prensesim ne guzelde yaparmis"diyib parmaklarini yaladi bende "eee senin gibi prense bu neki bensana daha neler yaparim "deyib yanina yaklasdim bunu beklemis gibi kolarini acdi bende kucaginda oturub yuz gozunu opucuklere bogmaya basladim tabi gulumsemesini hiss ediyordum kapi calindi ve guzel animiz benim kapiya yollanmamla son buldu:))kapini acdim karsimda abim DOGU hemen ona sarilib "abilerin en yakisiklisi" dedim Evet abim gercekden yakisikliydi eee nasil olsa Oguz Camkiranin evlatlariydik babamda cok yakisikli simdiki cogu genclere 10basardi tabi gencliyinde az can yakmamisdi abimde onun gibi :))oda bana sarilib "gulum"diye karsilik verdi tabi arkadan oho oho diyen ses dururmu Emir "bende abiyim yani hatirlatirim yakisiklilikdada abine on basarim"dedi bizde ona kahkahayla cevab verdik abim "bi gunde ego tavan yapmasin oglum"diyib Emreyle tokalasdi emrede "huyum kurusun "diye karsilik verdi "hadi abi masaya kahvalti yapalim "dedim emre dururmu "ben tam yapiyordum sen gelib tum ani mahf edene kadar"tatlilikla soyledi benimde tabi yuz kipkirmizi "ayip ya "kisik sesle soylendim abim "ben sana gosderirdim guzel ani gulume tewekur et sen "dedi bunu cok seviyordum abimle Emir cok iy arkadasdi arkadasdan oteydi hatda kardes gibilerdi tabi Emirle ben sevgili olmadan once tanismisdilar."eee hadi abi "otur dedim "gulum ben yedim twekurler deyib yuzumden opdu."ee gel biz salona gecelim bro"dedi Emir tamam deyib odaya gitdler tabi EMir beni opmeyi ihmal etmemisdi.Arkalarinda "cayiniz geliyooo"diye seslendim tabi ikside "tamam bitanem"")demeyi ihmal etmediler bunu cok seviyordum hayatimda beni seven 2erkkek ha tabi babamda var etdi 3:)) Icerden kahkaha sesleri geliyordu masayi toplayib bulasiklari makine koydum o an telfonum caldi ariyan £Hayatim£ evet bu beni canim arkadasim Hazaldi hemen acdim tabi o bi dakika beklemi soyledi tabi 3kisi tatlim canim arkadasim Nazliydi cogu zaman uclu konusuyorduk ikiside cok yakin arkadaslarimdi cocuklukdan beraber buyumusduk aglamali gulmeli her animda yanimdaydilar tabi bende onlarin "tatlislerim" diye Hazal konusdu "nasilsiniz canlarim"dedim ikside ayni anda "Super otesi"3-u muzde kahkaha atdikkkkk "eee napoyonuz "Nazli dedi bende "hic abimle Emir icerde oturuyorlar bende cay yapiyorum onlara " iceriden Size oyle demisine bakmayin kac saatdir cay bekliyoruz "dedi abim Emrede "karimla ugrasma "dedi abim "saNa ne oglum benim kardesim "tabi  Emirde "benim karim"dedi dururmu hic kocacigim onlara " bi susun ya "diyib telfona dondum tabi tatlislerim  dururmu anlayib kahkahaya cokdan baslamisdilar onlara "hadi kizucuklar hemen bize geliyosunuz" Hazal "eee abin var orda durulmu"kahkaha atdim Hazalin abime olan hisslerini biliyordumm "tamam bekliyorum"dedim "gorsuruz" diyib telefonlari kapatdik Eee simdi sira  icerdekilerden  hesab sormaya geldi ...........

DuyuruHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin