DUYURU Merhaba arkadaslar vala bu aralar ilham perileriii yanimdan ayrilmiyorlarrr durub-durub kafamda kuruyorum hikayemi ve yazmaya karar verdim..Arkadaslar 3bolumleee aksama sizlerleyimmm beyenmenizzz dileyileeeeee............... BOlUm3 Bgunumuz cokk guzel gecmisdi bovinkden sonra filme gitdik guzel filmimizi izledikden sonra yemek icin Emirlere gidicekdik cunki hep pazarlari emirlere aksam yemeyine gideriz tabi benim Babamda orda olur Babamla Tarik babam (emirin babasi) cok yakin arkadaslar Nesrin anem (Emirin anesi)de sag olun cok sever babami. Babam anemi kaybetdikden sonra hic evlenmemis bizi buyutmusdu ailesine cok duskun bi insanmis anemide cok seviyormus simdide oyle abime kizsada arada sirida hic kiyamaz (ewekk sipasi der gecer)beni hic demiyorum sag olsun bi dediyimi ikiletmezdi tabi yanlislarimida gerceye cevirmesini cok iy biliyordu canim ya offf tatlis babiskom benim .Hafta sonlari Emirlere gitmemizin sebebi bizim Cadi her haftasonlari bizde kalir cunnki Emirde oldugu gibi oda abisine fazlasiyla duskun benide cokk seviyor hattda bazen Emir"ooo cadi ablisi tanidikdan sonra papucumuz damami atildi?"bizim cadida"hic oluymu sen baska,o baska sen abissin o ablis"off ya simdiden ozledim cadiyi Abimide cok seviyor anliycagniz bizim cadi herkesi sever:))Filimden cikdikdan sonra Hazalarada gelmesi icin teklif etmisdik da dogru zaten hep gelirlerdi ama bu gun Nazli rahatsizlandigi icin gelemediler.Emir"geldik kkkk"ben"goruyorum"diye tripe devamdim. Tiripimim sebebi........................................... cunki biz filime girerken ben ve Eimir misir cola falan almak icin abimlerden ayrilmisdik.TAm o sirada kizin biri EMIRI suzuyordu tabi benim akilli kocacigim farkinda bile diyildi ta ki kiz Emire yaklasib"merhaba canim evlendi dediler inamadik"bende hemen atlayib hic dururmuyum"evet ca ni mmm evlendi bende ewi oluyorum bi sorunmu vardi?"Emir tam gulecekken omuz silkdim o sirada kizda bon-bon suratima bakiyordu sonunda"yo ne sorun olucak gordum bi selam veriyim dedim"Emir tam agzini acarken ben yine ben tabi ben:)"hadi kizim selaminda al git yoksa ben senin selamini...."Emir "hadi Esra hadi"vay cakala bak nasilda kizin ismini hatirliyo tabi bu sayede ben bon bon kalmisdim kizda cokdan gitmisdi Emir "hadi hayatim film basliycak gel gidelim "ddiyince tabi ayilmisdim Emire"yok sen Esrayla izle ben rahatsiz etmiyim Es-ra-yla"Tabi anladi ne demek itediyimi "Prensesim hadi bozmuyalim moralimizi"ben "yok bozalim kim bu ne gecmisiniz varki kizin ismi hayla aklindan cikmamis?"Emir "hadi ama prensesim ne kadar zeki oldugumu biliyosun"gecisdirmeye calisdi Tam bi sey soyluycekdim abim aradi "efendim abi"sinirli acmisdim tabi telfonu abim"kizim dur ne yapdim daha ayrilari bi kac dakika oldu"ben "hic senle ilgili diyil"dedim Emir telfonu benden alib "bro gel kurtar beni kardesinin kiskancligi tutduuu"ben hemen geri telfonu alib"Esra kim?)abim"o kim"ben "ben sana soruyorum abi kim?)abim"bilyorum tatlim sen soruyorsun bende bilmiyorum o uzden kim diye soruyorumm"ben "tamam abi geliyoruz"diyib kapatdim Emir "hadi prensesim kapatalim bak film basliycak kim icin beni kiriyorsun"mantikliydi soylediyi ama kadinlik kiskancligi isde bi takdimi takar ama bu gunude mahf etmek istemiyordum o yuzden"gorsucez"diyib filim salonuna yolandim tabi Emirde arkamdan.ISDE bu yuzden trip atiyordum filim boyuncada atmisdim Ohhhh olsunnn. Tiripimin sebebinin sonuu:)))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Duyuru
RomanceMerhaba arkadaslar "hesab acildi hikaye falan yok bu ne?)soylendiklerinizi duyor gibiyim KARAR verdim bu gun aksama guzel bi hikye (bana gore tabi kotu demiycem sonucda :))neyse uzun lafin kisasi hikaye yazmaya karar verdim.. Ha burada destekleriniz...