deel 3

93 7 3
                                    

Ik en Safouan waren klaar met eten en hij bracht me naar school. Hij heeft een Audi dus iedereen keek ons aan haha. We zette keihard l'artiste maestro op ( zie omslag) en zongen heel vals mee. Aangekomen op school waren er weer van die kehbas die naar mn broer en zn waggie keek . Nisrine, de grootste hoer van Roffa kwam naar ons toe en probeerde mn broer te versieren wat totaal niet lukte ahaha. Gelukkig zit ik niet met haar in de klas, zij doet mavo ik doe gymnasium . Ik gaf mn broer een kus en hij vertrok. Ik ging naar mn klas en ja hoor daar begint t weer " Mevrtje Safa, waar was jij in hemelsnaam !" Ik ben maar een minuut te laat ?!!" "o je hebt nog een grote mond ? MELD JE NU BIJ DE CONRECTOR!!!" Graag man "
Wollah ze strest me kk erg. Tuurlijk ging ik niet naar de conrector,ik ging naar de dichtsbijzijnde bakker en kocht een broodje. Ik hoorde allemaal jongens naar me roepen. Ze riepen zina enz. " niks van aantrekke joh " zei een oh zo knappe jonge .hij had bruin haar en hazelbruine ogen en lichtroze lippen ,net als die lippen van aemquant. Als jullie m kenne ahahah.ik schudde verlegen me hoofd en ging weer naar school. Daar aangekomen zag ik dat het al pauze was. Ik liep naar mn vriendinnen Jihane Oumaima en Leila. 'EWAAA DRERIE WAT WAS ER MET JOH AHAHAHA " riep jihan hard "wallahie dat wijf is gwn gek mattie "zei ik " ey de laatste uren vallen uit , gaan we stad ?" Zei Oums " tuurlijk man" .

"OMGGGG KIJK WAUW" gilde ik
Ik zag een prachtig jurkje, zo ziet ie er uit :

"OMGGGG KIJK WAUW" gilde ikIk zag een prachtig jurkje, zo ziet ie er uit :

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Wooow die moet je kopen mannn " riep Laila. Hij kostte €350 euro . Ik haalde hem meteen. Jihan Oumaima en Laila gingen alvast naar buiten. Achter de toonbank zag ik weer die jongen die ik de vorige keer tegenkwam omg ♥

"Heey jij was toch het meisje van de vorige keer ? " ik glimlachde en zei : "Ja dat was ik" "Nou aangenaam mijn naam is Anouar " "hahaha ja dat zie ik " hij keek naar zn naamplaatje en lachte "en jij heet ?" Safa " "mooie naam♡ " ty" ik rekende af en ging naar buiten. Ik zag mn friends heeel sneaky naar me kijke ."Soso safa heeft FIXXX" gilde ze .ik moest lache en wuifde mn hand. Opeens hoorde ik een harde klap,ik draaide me om en zag iets wat me leven totaal vernield

Heey mensen, ik hoop dat jullie het een leuk deel vonden en laat een stem en een commebt achter !!♥♥

Mijn Leven♥Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu