In het ziekenhuis
Mijn vader , mijn jonge vader, mijn padre die mij heeft opgevoed , die mij leerde vechten voor als jongens me lastigvallen . En hij is nu dood ? Dood?Ik had dit nooit verwacht , dat mn koning is doodgegaan.
"Familie el (..)
Ik heb helaas slecht nieuws .Jullie vader is dood.'
Maar dat was al te raden. Safouan pakte de dokter bij zn kraag vast en schreeuwde : "JULLIE KK DOKTERS HEBBE NIKS GEDAAN !JULLIE KK HONDEN HEBBE MN VADER DOODLATEN GAAN". Mijn neven probeerde hem te kalmeren maar dat lukt niet. Uiteindelijk lukte het. Mn moeder miskiena
Zit de hele tijd de huilen.
Snap ik, tis haar man,ik zou ook zo erg huilen . Mn opa en oma en gen de hele familie is er. Maar ik besef het nog steeds niet dat mn padre dood is. Ik kijk heel lang naar mn handen "Dokter zou ik mn vader mogen zien ?" "Ga je gang" ik zei bismillah en trok het witte doek van hem weg.
Mn vader voelt koud aan en is helemaal wit. Ik en safouan huile in zn armen. 4 uur later ginge we naar huis. De hele familie was er. We zouden over 2 dagen naar marokko gaan om hem daar te begraven. Mn neef saiffedine kwam binnen
. "Safa ?" Ik antwoordde niet, daar ben ik te gebroken voor,ik bedoel , je VADER is dood,jullie zouden toch ook dood gaan van t huilen ?"Safa" zei hij nogmaals. Dit keer kwam hij naar me toe en knuffelde hij me. Ik huilde wel een uur in de armen van mn neef. Hij streelde mn haren en zei steeds "komt goed kleintje, dit is mektab, hij is nu op een veel betere plek, bij Allah" dat stelde mij weer gerust. Ik ging mijn koffer inpakke samen met mn neef en safouan, we deden ook die van onze moeder.
We gaan naar ons huisje in Berkane. De hele familie gaat in 1 vliegtuig ,prive gehuurd.
We hadde geen zin in andere mensen.*2 dagen latrr*
We zaten in de vliegtuig onder weg naar Marokko. We krege heel veel berichten ens met gecondoleerd enz maar dat boeide me totaal niet. Ik bedoel, als iemand dat zegt betekend het tog niet da mn padre terugkomt ?!!!
Safouans perspectief:
Ik weet wie papa heeft aangereden. Ik en mn vader zitte in t drugswereldje alleen safa weet dat niet. Mijn vader is een grote maffia baas en heeft al heel wat mensen vermoord omdat ze te laat hebben betaald ofzo iets
En mijn vader had natuurlijk ook vijanden, de man die mn vader heeft vermoord heet yassir el kachini (ter plekke verzonnen mensen dat is NIET mijn achternaam) mijn vader en zijn vader waren vroeger beste vriende. Alleen alles veranderde toen ze samen het drugswereldje in stapte. Mn vader werd miskien gedwonge, en ik ook , door de zoon vanYassir , Tarik. Tarik dwong mij om dr in te gaan anders zou hij mijn familie iets aan doen.
We blijven een week in Marokko .
W
e blijve niet in Rotterdam,we moeten verhuizen, het is echt niet meer veilig in roffa voor mn zusje en mn madre . Ik ga een huis zoeken in Amsterdam denk ik. Opeens hoorde ik overal om me heen geklap. Ohh we zijn geland.
EEwaa lezertjes
Ik ben zooo blij dat jullie mn verhaal lezen♥♥comment wat je ervan vind en laat een stem achter♥morgen ga ik in shaa allah verder. Ps. Weten jullie leuke boeken om te lezen? Comment die dan ♥
JE LEEST
Mijn Leven♥
RomantizmDit is GEEN waargebeurd verhaal! Dit verhaal gaat over een meisje genaamd Safa. Safa had een perfect leventje, maar alles veranderde, door de dood van dr pa. Ik zou zegge, lees gerust verder♥