28.Bölüm

958 49 12
                                    

Herkese merhaba yepyeni bir bölümle karşınızdayım umarım beğenirsiniz vote ve yorum yapmayı unutmayın bu arada okuyucum ve aynı zamanda canım yorumcum zelihanurakpunar bu bölüm sana gelsin :)

Keyifli okumalar 📚

Günün Şarkısı:Çağatay Ulusoy-Mutlu Sonsuz

***
K.a
1 yıl oldu dile kolay 1 yıl.O gitmişti bizden vazgeçip gitmişti.Beni eski kerem yapmıştı tekrardan.Düzelmiştim ben içkim yoktu sigaram yoktu ama şimdi.Yeniden içki sigara ve dahası uyuşturucu bile kullanıyorum.Böyle olmayı haketmiyoduk hemde hiç.Ben hergün onu uzaktan izliyorum.Her sabah kalkıp onun o dünyayı aydınlatan gülüşünü izliyorum.Ve tabi her sabah dükkanı açmasınıda izliyorum.

1 Yıl Önce..

Z.a

Zeynep:"ya amcacım lütfen bak verdiğin maaşın yarısını sen al hatta maaş da istemiyorum ben burayı çok sevdim tonton amcam lütfen"

Hayrettin:"kızım sen çıldırmışsın millet maaşa az diyo bu gelmiş maaş verme diyo hem kapatıcam burayı masraflarına yetemiyorum"

Zeynep:"ortak olalım o zaman"

Hayrettin:"kızım iş arayan insan nasıl para versin aklını mı kaçırdın"

Zeynep:"bak aslında nişanlım beni aldattı nişan günü sonra ben bi haftadır burdayım bu kafeyi hep izliyorum çok tatlı bi kafe ve durumum kötü değil izin ver ortak olalım nolursun amca valla kabul etmessen şurdan şuraya gitmem"

Hayrettin:"tamam deli kız tamam"

Şimdiki Zaman~

Z.a

Zeynep:"benim küçük prensim gelmiş hoşgelmiş"

Ozan:"zeyneb ablajım beimle evlenemeyi çabuk ettin mii"ya konuşmalara bak ya

Zeynep:"sanırım biraz büyüyünce seninle evlenicem çünkü senden daha yakışıklı çocuk yok"

Ozan:"o zaman bi lişonata isterim"

Zeynep:"tamam küçük bey limonatan geliyo annesi söyle bakalım kocam olucak ozan bey haplarını içti mi?"

Ayşe:"içti zeynepcim içti"

İşte yeni hayatım..Keremsiz yeni hayatım.1 yıldır yağmurla burdayız ve eskiye göre çok daha huzurlu şirin bi hayatım var.Mutluyum en azından yüzüm bir nebze olsun gülüyo seviyorum seviliyorum.Ama kalbimdeki bu kocaman boşluk kimseye çaktırmasamda bir gün bu boşlukta kaybolmaktan korkuyorum.Değer miydi? Değmez miydi? Bilmiyorum ama kerem sevgilisiyle gayet mutlu gibi.Olsun canım benimde kocaman ailem var.Eski zeynebim artık gülüyorum şaka yapıyorum masaların üstüne çıkıp dans ettiğim bile oluyo.. Ailemi özlüyorum ama onlar beni ziyarete sık sık geliyolar

Yağmur:"güzelim nasılsın"

Zeynep:"yağmur hanımcım hiç gelmeseydiniz"

Yağmur:"napiyim canla konuştuk skypetan dalmışım ben mutfaktayım"

Zeynep:"siparişler kağıtta yazılı panoda"

Yağmur:"tamam zeynom"

Zeynep:"ooo kimleri görüyo bu gözler matmazel hoşgeldiniz"

Lütfiye:"Ay geldi yine deli çok konuşucak yine ben bi-"

Zeynep:"sade türk kahvesi ve suyun ılık matmazel bu arada seni sinir etmeye bayıldığımı söylemiş miydim"

HATUN..(ZEYKER)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin