33.Bölüm

871 47 9
                                    

Umarım beğenirsiniz vote ve yorum yapmayı unutmayın!bölüm gecikebilir!

Günün Şarkısı:Hande Yener-mor

***
Z.a

Uykumu işgal eden güneşle uyandım ve bedenime sarılmış bir çift kolla uyandım! O kadar huzurluydum ki! Ama al işte yine aldattığı aklıma geldi! Ben neden hiç mutlu olamıyorum ki! Keremin kollarının arasından çıktım ona resmen ümit veriyodum çünkü biz bi daha olamıcaz! Ve ben dün gece keremle uyumuştum! Dünkü masalın sonuna geldik artık! Hemen aşağıya inmek için yeltendim ama geceliklerimle olduğum aklıma geldi dolabımı açıp seçtiğim kıyafetleri elime aldım banyoya gidip ilk yüzümü yıkadım sonra kıyafetlerimi üzerime geçirdim ve yaz-kış giydiğim pafuduklarımı ayağıma geçirdim çıkardıklarımı kirli sepetine atamıyodum çünkü keremin kokusu sinmişti bunu yapmamam gerekiyodu ben çok acılar çekmiştim ve keremin "seni seviyorum" diyip ağlamasına yumuşamamam lazım! Makyaj masama oturdum aynadan kereme baktım uyuyodu hala! Kulaklıklarımı taktım şu sıralar dilime dolanan şarkıyı açtım(Hande Yener-Mor) makyajımı yapıp bi yandanda şarkıya eşlik etmeye başladım bugün nolursa olsun mutlu aynı zamanda keremden uzak durucaktım! Rujumu sürüp aynadan kendime baktım güzeldim! Saçlarımı ellerimle şekillendirip spreyimi sıktım kulaklığımı çıkarttım keremde kış uykusuna yattı herhalde! Parfümümü sıktım takılarımı taktım ve keremin yanına geldim ellerimi yanağına koyucaktım ama ellerim havada kaldı yapamadım yanağına öpücük kondurdum son kez belkide bu özlemimi biraz bastırırdı! Kapıyı açıp aşağıya indim hemen kahve makinesine kapsülü koydum ve kupamı koydum masaya oturdum ve biraz bloguma girdim yine sevimsiz insanlar yorum yapmış sanane kızım ya benim bordo rujumdan! Neymiş efendim o elbiseye o ruj olmaz boğarmış"

Zeynep:"ben sana bu beyinle nasıl yaşıyosun diye soruyo muyum acaba varoş"kahveyi aldım ve küçük balkonumuza çıktım havada bugün soğumuş sanki ya izmirin o enfes havasını içime çektim kahvemi yudumladım dün gece olanları düşündüm keremin çaresizliği benim çaresizliğim! Ve en önemlisi kerem madde bağımlısıydı! Ailem nasıl onu kabul edicekti! Zaten bu saatten sonra ben bile oldu desem babam beni gebertir!

Yağmur:"günaydın zeyno"

Zeynep:"günaydın canım"

Yağmur:"pek bi neşelisin yoksa barıştınız mı!"


Zeynep:"hayır yağmur sadece dün bazı şeyler oldu ve bende bazı kararlar aldım"

Yağmur:"anlat bakalım bu bazı şeyleri"

Zeynep:"kerem dün gece bana sarılıp ağladı beraber uyuduk"

Yağmur:"inanmıyorum kızım keremden bahsediyoruz ya kerem babası kalp krizi geçirdiğinde bile ağlamamış insan senin için ağlıyo zeynep düşünebiliyo musun"


Zeynep:"nolursa olsun yağmur napabilirim kerem beni aldattı anlıyo musun yapamam"


Yağmur:"peki senin aldığın kararlar neler"

Zeynep:"kararlarım şunlar yağmur düşündüm ve kereme ümit veriyorum resmen dün onunla uyudum ve kerem belki şuan onu affetdiğimi sanıcak bende mutlu olucam ve keremi kendimden uzak tutucam"

Yağmur:"peki bu yaptığın çocuk oyunu planın keremin aşkını dindirebilir mi sanıyosun"sustum çünkü yağmur haklıydı

Zeynep:"ya haklısın ama bilmiyorum yağmur kafamın içi dopdolu kerem vakası dışında hiçbişey düşünemiyorum napıcam ben"


Yağmur:"kalbinin sesini dinle zeynep"

Zeynep:"kalbim git koş sarıl öp affet diyo ama bi şey oluyo o an yapamıyoum"

HATUN..(ZEYKER)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin