Piruleta v dešti

192 15 2
                                    

Wow! Jestli jsem zmiňovala ,že je Steve pěkný tak Bucky je krásný.

Vešli jsme do kavárny a já se zahleděla na černovlasého mladého muže v rohu kavárny. Měl dvoudenní strniště na své jemně řezané trochu zjizvené čelisti. Hrál si s bílým hrnkem kafe. Vypadal dost znuděně asi už tu sedí dlouho. Během mého myšlenkového pochodu jsme k němu došli.

,,Tak tohle je James Buchanan Barnes.Můj nejlepší kamarád." Řekl vřele Steve.
,,Pro tebe Bucky sličná dívko." Řekl Buck a políbil mi ruku s úsměvem na tváři.
,,Ahoj,Bucky já jsem..." nestihla jsem doříct větu.
,, Elisabeth Maddison Carter. Já vím Steve mi o tobě něco řikal."

Bucky
Byla nádherná. Doufám,že si jí Steve ještě nenabrnknul.
Podržel jsem jí židli jako správný džentlmen.
,,Odkud jsi?" Zeptal jsem se trochu váhavě abych si to u ní nepošlapal.
,,Jsem z New Yorku ale jako dítě sem bydlela ve Washingtonu DC."
,,A kde se ti líbilo víc?" Zeptal jsem se trochu zvědavě.
,, No na jednu stranu byl lepší Washington, ale teď se mi líbí víc New York. Z Washingtonu mám špatný vzpomínky. A tady mám pěknou práci a dobré přátele."
Řekla se skleněným pohledem mířeným do dáli. Její tmavé delší trochu vlnité vlasy jí vlály díky otevřeným dveřím a podzimnímu vánku.

"Cink cink" ozvalo se.
Byl to Stevův mobil.
,,Moc se omlouvám ale mám misi v severní části L.A. se něco neobvyklého děje. Budu muset jít."řekl Steve tím svým záchranářským tónem.
,, Co?! Nějaká v mise? Kam že to jdeš?" Začala jančit Madd. Ale Steve už běžel pryč z kavárny.
,,Vysvětlím ti to ale ne tady."
Zvedl jsem se a na stůl položil dvaceti dolarovku.
,,Tak dobře můžem zajít do toho snad nejklidnějšího parku v New Yorku." Zvedla se už klidně Madd
a šla za mnou.

Už v parku
Když jsme došli do parku posadili jsme se na nejzašší lavičku a já Madd začal vyprávět.
,, Madd, pamatuješ si rok 2014?"
Místo odpovědi jsem se dočkal jen tichého přikývnutí.
,, Tak v té bitvě s těma příšerama byl on a Avengers. Nějak vylepšení lidi se super schopnostma. Kterýma je pobili a zničili." Vysvětloval sem ale jen se na mě trochu zamyšleně podívala.
,,Jo o tom sem slyšela,teda o těch lidech. Ten den jsem se vrátila z armády.No vlastně mi zachránil život ten kluk. Quicksilver. Odstrčil mě od přímýho zásahu od Ultrona." Vyprávěla mi s opět skleněným pohledem. Káplo jí na tvář. Opatrně jsme jí posunul bradu směrem ke mě a zahleděl se jí do očí.

Maddison
,,Tak můžeme jít ke mě."
Řekla sem trochu jíkavě.
Bucky se zvedl a podal mi ruku.
S úsměvem sem se jí chytla. Chvíli jsme spolu v dešti tančili. Čím víc si mě James přitáhl k sobě tím víc mi bušilo srdce.
Za Buckyho pomoci sem v podzimním dešti udělala piruletu. Ale u posledního kroku sem zaškobrtla. S pomalu mizejícím úsměvem sem padala k zemi ,když mě chytli něčí ruce.
Bucky mě chytil a naklonil se nade mě. Pomalu se přibližoval...

Tak jo jestli tohle někdo čte tak mě asi roztrhá. Vážně. Lidičky čte tohle někdo? Jo a potřebovala bych vytvořit cover. Cover kde by byla Madd zobrazená s Buckym, Pietrem, Stevem a všema Avengers. Zvládl by to někdo? Nebo případně někoho sehnat? Kdyžtak pište do komentářů. A teď k děkování díky za 83 očiček je to super!!! Fakt moc díky a už jen pište a CHELOU!!!

HereosKde žijí příběhy. Začni objevovat