záda od bahna

147 11 0
                                    

Píseň si pusťte na začátku
Bucky
Pomalu sem se k ní přibližoval, když v tom sem uslyšel Stevův jančící hlas jak řve naše jména.

Steve
Stáli si tam v taneční pozici...
Madd nakloněná na 30° a Bucky těsně nad ní se na mě podíval a pustil jí. Rychle jsem tam přiběhl a chytl jí. Přece by Madd nemohla mít záda od bahna.

Madd
,, Rychle! Madd vstávej. Bucky jdi si domů zbalit věci odjíždíme. Buď v pět na Starkově letišti" řekl
nám. ,, Co? proč?" Zeptala jsem se trochu vyděšeným tónem.
,, Proč mi řekni ty. Ale teď si pojď zbalit věci,musíme bejt v pět na Starkovym letišti." Dokončil svůj dlouhý monolog Steve.
,,Počkat na tom letišti Tonyho Starka? Věčného egoisty? playboye? A miliardáře?" Řekla sem ironicky při běhu ke mě domů. Ikdyž to tak asi nevyznělo.
,,Jo ale teď odemkni." Řekl klidným hlasem. Zvláštní.

U Madd doma
,,Můžeš se otočit? Chtěla bych se
převlíknout."
,,Ano promiň"
Vzala sem si na sebe své modré šortky, tílko a modrou košili súženou v pase.
,,Už můžeš."
,, Proč odsud musíme odjet?"
,,Jde po tobě Hydra. Víc mi Furry neřekl."
Zkládala sem věci do kufru,ale u těch dvouch jménách sem se zachvěla. Steve si toho bohužel všiml.
,,Jsi v pořádku?" Optal se starostlivě.
,, Víš Steve měla bych ti něco vysvětlit..."
,,Jo jasně ale to až v letadle řekneš nám to všem ano?"
,,Dobře můžeme jít." Popadla jsem vodítko,Sherlocka a  ( Maddiin pes- napůl vlk)
vyjeli jsme.

Moc moc se omlouvám neměla sem čas vždyť to znáte školní akce a tak. No v příští kapitole se vše vysvětlí a jinak víte proč se ten pejsek jmenuje Sherlock?
Robert Downey Jr. To vám musí stačit. Miluju toho herce a dál v příští kapitole budou ostatní Avengers. I Pietro. Na toho nedám dopustit. Inspiroval mě příběh DÍVKA Z HYDRY je to fakt boží. Díky za hvězdičky a já se s vámi Loučím hrdinové!😃😂

HereosKde žijí příběhy. Začni objevovat