Hava da akıl almaz bir karanlık ve insanın içini sıkan bulutlar esini düşündürüyordu . Ne zaman hava böyle olsa esinin içi sıkılır ve yatağından çıkmak istemezdi fakat bugün hergün gibi değildi. Nekadar sıcak yatağında yatıp hiç çıkmamayı istesede kalkıp en yakın arkadaşı olan ılgının aylar önce ayarladığı ve kız kıza takılacakaları ev partisine katılmak zorundaydı. Ilgının bu eğlenceyi çok istediğini bilmese yatağında kalıp için de ki sıkıntının ne getireceğini düşünüp duracaktı. Telefonu çalıyordu daha telefona bakmadan artık kalkması gerektiğini anlamış ayağa kalktıktan sonra telefonu açmış ve ılgın bir hışımla;
-Yatıyorsun hava kötü içinde bir his var kötü şeyler olacak falan da filan.. Unut bunları ve günün tadını çıkaralım esin ne dersin??
Esin ılgının onu nekadar iyi tanıdığını bir kez daha anlamış ve
Yok bugün herşey istediğin gibi olacak bende iyiyim diyerek ufağından pembe bir yalan söylemişti.
Telefonu kapadıktan sonra aşağı inip annesinin yanağına bir öpücük kondurduktan sonra kahvaltısını etmek için sofraya oturmuştu. Esin dört kardeşti ve en küçüğüde oydu. İki abisi birde ablası vardı. Annesi hemşire babası ise akademisyen olan esinin abileri mühendis ablası ise diş doktoruydu. Esin ailesinin hep yüksek mevkilerde çalışması esinin bölümünü aşağı çektiği için kızıyordu içten içe. En azından babasının böyle düşünmesi onu üzüyordu. Babasıyla uzun tartışmalar ve aylarca küslüğün ardından esin kazanmış sonucunda istediği bölümü okuyordu. Babası esinin hep bir diş hekimliği okumasını istemiş esinin ise tercihi tasarım üzerine olmuştu.
Alanyada doğan fakat sonra istanbula gelmek zorunda kalmaları abileri ile babasını ters düşürmüştü. Abileri ile küs olan babası yıllardır konuşmuyorlar ve esininde görüşmesini istemiyordu. Esin abilerini en son 14 yaşında hatırlıyordu. Şuan abilerini görse tanımazdı belkide . Aslında abileri ile görüşmeyi istemiyor değildi fakat korkuyordu çünkü babası abileriyle görüşürse esinlede küseceğini ve birdaha asla yüzüne bakmayacağını açık açık söylemişti. Fakat esin bu küslüğün asıl sevebşni merak etmiyorda değildi. Çünkü ona söylenen bu olay ona senaryo gibi geliyordu. Ablası ise babasının istemediği bir erkekle evlenmiş ve şuan babasıyla araları abileri kadar olmasada yine de bozuktu. Ablasınında okadar mutlu olduğu söylenemezdi. Alkol alan ve sürekli şiddet uygulayan bir eşle nekadar mutlu olunabilirdi ki ? Neden istememişti peki babası bunun cevabını hala bilmiyor oluşuda ona çok ilginç gelmeye başlamıştı. Artık düşünebilen sorgulayan ve büyüyen kızları vardı fakat onlar bunun farkında değillerdi..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YOLUN SONU
Teen FictionHerşey bir tesadüfmü yok hapsolduğun esaretmi.. Yazılanı mı oynarsın tıpki bir oyuncu gibi yoksa kendi filminimi yazarsın ? Hayatta bu soruların içinde kaybolan esin akan suyun akışına bırakır kendini boğulacak mı yoksa yüzüp hayatına devam mı e...