Bay sempatik??

56 8 0
                                    

Son hazırlıklar da yapılmıştı ama bir sorun vardı ki ılgın esini hiç beğenmemiş özensiz bulmuştu. Onu kendisinden kıyafet vermek için odaya çıkartmış siyah omuz dekolteli kalem bir elbise altına ise idaalı bir ayakkbı giymesini söylemişti. Esin olup bitenleri sanki bir üçüncü şahıs gibi izliyor sorgulamaksızn ılgının dediğini yapıyordu. Neden bunca hazırlık neden esinin güzel olmasını istiyordu bunları sorması gerekirken esin sadece denileni yapıyordu çünkü ılgına güveniyordu. Aralarında ki dostluğu okadar ileride görüyordu ki ılgına koşulsuz güveniyordu. İyimi peki böylesine sevgi böylesine güven ?? Bu soruyu tamda hayatın kendisi gösterecekti. Kapı çaldı ortak arkadaşları bir bir geliyordu. Esinin Sevmediği kişiler olsada ılgın için ses etmiyor ve zorla bir tebessüm ederek karşılıyordu. Busenşn gelişinbu zorlan olan gülümsemeyi bile yok etmiş bakışları değişmişti.Çok kıskanç bir okadar da korkutucu buluyordu onu. Her türlü zararın gelebileceğini düşünüyor aslındada şahit oluyordu. "Hani şu filmlerde ki kötü karakterler olur ya hah işte tam da o bu " diyordu her seferinde .
Müzikler içecekler atıştırmalıklar herşey çok güzel gidiyordu . Esinin anlamadığı bir nokta daha vardı bu parti kız kıza eğleneckeleri bir parti iken nasıl oldu da bu kadar büyük bir organizasyona dönüştü? Aklından bu sorular geçerken ılgının sesi ile ortama döndü.
-Esinnnn kapıya sen bakabilirmisin?
- Be ben ben mi ?
- Evett tatlım
- Tatlım ? Ağır adımlarla kapıya doğru yürüyen esin bir an sersem gibi olmuş düşünceli ve gözler yerde kapıyı açmıştı. Sanki evinde ki annesine kapıyı açıyordu. Kapıyı açtı ve bakmadan geri dönerken bir sesle partide olduğunun bilincine vardı ve o an naptığına anlam veremeden arkasını döndü..
- Size de merabalar bayan dalgın(..) Karşısından çok sempatik spor giyimli ve etkileyici bakışlı biri duruyordu..
- Kusura bakmayın ben dalmışım ya yani şey yeri yok zamanı yani ikiside aslında değil biliyorm ama aklımda bikaç böle şey oldu ..
- Anladım. diyerek sempatik bir gülüşle içeri geçti. Esin bu yaşına kadar kimseye aşık olmamıştı. Aşk nedir duygu ağlamak kalp çarpıntısı içindeki ılık ılık olan şey bu kavaramlardan çok uzaktı. Etrafındaki herkes artık birini bulması gerektiğini söylüyor ama o ısrarla istemiyordu. Ne gereği var mantığı ile hareket ediyordu. Kapıyı kapattıktan sonra sırtını kapıya yaslamış ve yine bir düşünme seansına girmişti. Bu ara nekadarda fazla düşüncelere daldığını düşünmeye başlamıştı ki ılgın izin vermedi. Kolundan çekerek içeri götürdü onu. Kızların yanına gelen esin aralarına katıldı fakat gözü o bay sempatiği de aramıyor değildi. Arıyordu ama göremiyordu ya kör olmuştu ya hayal görmüştü bunların hep çok düşünmekten olduğuna kanaat getirdikten sonra sohbete devam etti..

YOLUN SONU Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin