Tamda yaşamak istedegim bu olsa gerek maçın heycanlı dakikaları bitmeye yakın nefeslerin son dorukta olduğun anları yaşarken kafanı maçtan niye ceviriyorsun ki ah be neslihan. Gözlerime hayret ettigim, kalbime kızdıgım bedenim. Onca insan arasında neden o! kalbimin sesini duyduğumda gözler bakıyorsa sen niye aşık oluyorsun diye bagırarak susturmaya çalıştıgım kalbim.
Ankaragücü macındaydık takıma destek olmak için salonu inlettigimiz anlardan birisiydi. Durum henüz berabereydi. Son dakikalara yaklaşmıştık bu maç böyle bitemez diyerek avazımız cıktığı kadar bağrıyorduk. Artık cok az bir zaman kalmış maç bitmek üzereydi. Herkesin umutlarını yitirdigi dakikalar da kimsenin bagırmak için nedeni olmayan anlarda Bilal tekrar ayağa kaltı tekrar bağırmaya umutların bittigi anda umut getiren adam kılıgında salonu bir kez daha inletmişti.
Başta dedigim gibi hikaye basit. Ne ben onun yüzünü bilecektim nede o bni tanıyacaktı. Maç bizimdi. Herkesin yüzünde gurur salonu terk ediyordu bense son bir kez daha görebilmek için onca insanı itekleyerek önden çıktım. Bekledim bi oraya bi buruya bakındın durdum saatlerce herkes gitti ben kaldım sadece yagmur başlamıştı sırılsıklam oldumu fark ettigimde umrumda olmadıgını fark ettim. Yağmur en temiz duygularıyla seni aşkla yakalıyorsa bilki en güzel duygu senindir.
•••
Günlerce hasta yattım aklımda adını bile bilmedigım yüzünü bile hayal meyal gördügüm adam ben sana ne yaptımda aklım benden aldın. Bir umut bit umut diye diye cağırdım umudumu günlerce dua ederek bekledim seni ve sosyal medyanın ilk defa bu kadar işe yaradığını anladım. Ondan haber geldi odamdaki çicek, sabahları susmayan kuşlar ondan bir umudum var diyerek cılık attım. Bu sefer içimden degil !
Fotorafımı begenmişti. Ismi bilal şimşek. Tesadüf deyin kader deyin ne derse deyin begenenleri hiç umursamadığım o anda bilal sayfasına girdigimde seni buldum bilalim. Seni buldum.
Neyse daha fazla detaya girmiycem. insan sevgisini anlatamaz zaten hele ki hiç tanımadıgı birini anlatamaz. Bilal'e tanıştık konuşmaya başladık. Heyecanlandığım Saçmalamak istemedigim halde her kelimede saçmaladığım adam.Sen bana ne yaptın!
1 ay sonra
Bilale olan aşkımı hala söyleyemedim. Anlaması için de cabalamadım. Ondan bir adım bekledim gelmedi işte o adım.. arkadaş gibiydik farklıydı bir şey konusmuyor agızından lafı cok zor alıyordum. Bazen o kadar saçma seyler anlatıyordum ki birazçıkta daha konuşalım diye giderek kendimden uzaklaştırdığımın farkındaydım. Siyaset, Din, Tarih her konuyu konuşmuştuk. Söz aşka gelince görmedim🙈 duymadım🙉 bilmiyorum🙊 ruh halini yaşıyorduk. Neydi onu bana çeken neydi onu bu kadar sevmeme sebeb olan şey ! Nasıl durabiliyor ki insan sevgine sevgisini söyleyemeden arkadaş kalabilmeyi.
Hayata hiç bir şeyi yaşamadan geçmiyceksin ne varsa dibine kadar yaşıycaksın. Bilal şimdi bana sevdiği kızı anlatmaya başladı. Canım sıkkın dediginde keşke dilim kopsaydı neyin var demeseydim diyecek kadar yıkılmış hissediyordum kendimi.
Duyuyor kullaklarım, görüyor gözlerim, biliyorum artık sevgimin adamın sevdigini anlattışını sus desem susardı biliyorum ama istemedim. Acıyla unuttuyum istedim onu. simdi dualarımın adamı olan adama sevdiginden vazgecirecek kadar aşalık biri olamazdım ya ne yapacagımı bilemiycek bi halim vardı. Her sıkıntıyı dalgaya vurup gecirebilecek bir ruh halim varken bunu neden yapamıyordum. Bir sigara yakıp bitene kadar acıyı yaşayıp, bitince neden unuttamadım. Hiç bir şey söylemeden arkadaş edasında onu dinledim ayrılmamaları için dua bile ettim. Neden yaptım bunu o üzülmesin diye mi yoksa ben kendimi kötü kadın gibi hissetmeyin vicdanımla rahat yaşayım diye mi zamanla uzaklaştırmaya başladım onu kendimden mesaj atmayarak başladım. Sonra karşima çıkmaya başladı yada ben onun karşısına cıkmaya başladım her gördügümde acıyı hissettiğim için onun ruhu bile duymadan kaçiyordum ondan. Evet Onun ruhu bile duymuyordu içimde bagırdığim bu acıyı. Son nokta daha son vuruş olsa gerek bu bilal'in sevdigi kızla birlikte görmek olsa gerek.
Ne mi yaptım ? Bagırmak bile istemedim sadece uyumak istedim. O mutluydu ya yeterdi bana. Bilal'e geçtigim ayrıntılardan biriside aynı okulda olmamızdı. Aşk tesadüfleri sever ben sevmem mesala aşkı kapattıgım gözlerim ve kalbim benim için eşdegerdi. Biri bakmayacak digeri unutucak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Gün Tek Başına
RomanceYaşmadan geçmedim hiç birşeyi.. Hayatta hiç bir şeyi yaşamadan geçmeyin her duyguyu dibine kadar yaşayın.