Mektubum..

29 1 0
                                    

Merhaba bilal sana bu sefer farklı bir şeyler saçmalayacagım, farklı şeyler anlatacagım.Hayalimdin hayallere sıgdıramadıgım. Sustukça konuşmak istedigim konuştukça batgım adamdın. Sana bir adım yaklaşmak isterken istemeyerekte uzaklaştığımsın. Seni suçlamıyorum çektigim açıdan eve duydugun gibi cok acı cekiyorum ! Biliyorum sen degilsin sebebi biliyorum bendin mesafeyi bilmeyen. Artık açıklayamadıgım gerçeklerimi duy kullaklarınla.. kalbimin ritmini bozan gözleriminde karanlığı olan adamsın bunu bil istedim. Seni ilk gördügüm andan beri cok sevdigimi gelip söylemeyecek kadar masum kalmasını istedigimi bil. Karşılıksız olan sevgiler masum olur acısız olur demişlerdi. Oysa masumluğun yeri kararmış acıyla dolmuştu. Bir sevdiğin var zamanla bana anlattıgın buna ragmen seni sevdigim, bu yüzden cesaret edip söyleyemedigim bir sevgim var sana dair. Sensin konu başlıgım, sensin cümle başlangıçım, sensin satırlarım.
Bunları sana niye anlatıyorum bende bilmiyorum. Masum duygularla anllatım sana şeytanlık planlamadan bilmeni istedim. Aklımdan sevdigin kızdan ayrılmanı geçirmeyecek kadar masum bir mektup bu. Sana saatlerce yazabilirim çünkü en sevdigim şeylereden birisiydi sana yazmak. Ama beni sakın yanlış anlama! Benle olmasanda sevdigin kızla cook mutlu olmanı isterim. Seni etkilemek gibi bir cabam yok! Baskasının ayrılığından kendime pay çıkartıcak kadar aşalık degilim bilal.
yazdım bitti ne duymanı istediysem duydun ya beni inanılmaz rahatlattı. Şimdi beni iyi dinle bir insan bir kere sevilir ben seni deli gibi sevdim. Senin beni sevme ihtimali olmadan sevdim. Ama şimdi sana olan bütün mumları teker teker söndürdüm.

Bir Gün Tek BaşınaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin