Bir Umut Daha

27 1 0
                                    

Yeniden başladık hiç bitmedik biliyorum ama bu sefer cok güzel olucak diye başlamadım ben hikaye ye sadece senin için kimse olarak herkes olarak degil hayatın heryerinde bulunmak için başladım seninle. Sen bitti demedikçe bitmeyen hikayeler vardır. Bitiremedigin hikeylerin vardır. Biz gibi sen ve ben gibi başlamayan bir hikayenin içinde ordan oraya sürükledigimiz bir hayat vardır karşımızda yaşamak için mahkum bırakılmış bir nefes var kalplerimizde başta masum ortasına şeytanlaştıgimız bitiş noktasına arınmak için cabaladıgımız bir dünya işte. Baştan sona kadar dibine kadar yaşadıgımız sıkıntılar gelenin gidenden fazlası olup eksigi olmadıgı dertlerimiz var.
"Derdine yandıgım agladıgında gömüldügüm adam sen sıkıntı diyorsun dert diyorsun. Uzagından kıyısından yaşamak istedigim birlikte sıkıntılarımız olsun diye dua ettigim. Ne yapsam ne etsemde bölsem dertlerini yada hepsini ben alsamda ben yaşasam skntını. Dert diyorsun içtikçe unutulur bende diyorum ki masadaki içkin bitene kadar derdini sonra kendini yaşa.
Ben sana ne yazarsam yazıyım umursamaz tavırlarınla yok oldugum adam ben seni artık dualarımda yaşatacagım kendim için degilde senin için dua edicem mesala "
-Niye mi yapıyorum ?
-Bilmiyorum.
-Bol bol dua et o zaman
-Bol bol bol dua edicem.

Karanlığın içinde cıkamıyorsun aydınlıga elinden tunanın yok be bilal'im sözüne karşlık gelene kızamıycak kadar yanlzsın. Yanlzsın işte .
Insan diyorum derdini bilmeli üstüne yükü almalı o derdi yaşamalı belki seveceksin sevmiyceksinn belki derdine şükredeceksin etmeyeceksin ama en önemli olan derdin bitmeyecegini biten derdin gelen dertten 2 kat yükü oldugunu bilerek yaşıycaksın.
Senin için göz yaşı dökmeyene, bune aşıklık anlamıyorum ki umut kapısı diyorum diyorum boş bir bakışla yükselecek kadar mı kolaylaştı.

Bir Gün Tek BaşınaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin