Σαν τώρα θυμάμαι την πρωτη φορά που ερωτεύτηκα και ένιωσα πως είναι να δέχεσαι και να παίρνεις αγαπη. Θυμαμαι ηταν καλοκαίρι και ειχαμε παει στο εξοχικό μας, εκεί συνήθιζα να έχω κάποιους φίλους και να παίζω κάθε καλοκαίρι που πήγαινα εκεί. Ο κολλητός μου ήταν ο Αρης ειμασταν φιλοι απο τοτε που πηγαίναμε νηπιαγωγείο ήξερε τα παντα για εμένα καθώς ηταν ένας απο τους πρώτους στον οποίο το εκμυστηρεύτικα.
Εκείνο το καλοκαίρι όμως όλα αλαξαν.Ηταν το καλοκαίρι του 2013 ,όταν δηλαδή ετοιμαζομασταν να μπούμε στην δευτέρα γυμνασίου, ο Αρης και γω ειχαμε παει για να κολυμπησουμε στην κοντινή παραλία και καθώς αραζαμε στην παραλία άρχισε να μου λέει πως ηταν ερωτευμένος με εναν φιλο του ( και ο Αρης γκέι είναι) και πως δεν ξέρει πως να φερθεί καθώς ειμασταν μικροι ακόμα. Εγώ δεν πολυεδωσα σημασία για την ακρίβεια ζηλεψα για πρωτη φορά χωρίς να ξέρω τον λογο απλα εκνευριστηκα οταν άκουσα για το άλλο παιδι. Μετα απο πολύ ωρα και χωρίς να μιλάμε ιδιετερα πολύ επιστρεψαμε σπίτι και πεσαμε να κοιμηθούμε.
Το βράδυ πήγαμε μια βόλτα στην παραλία μόνοι μας και εκεί που περπατουσαμε μου έπιασε το χερι, εγώ δεν αντέδρασα απλα παραξενευτικα. Στάθηκα για λίγο και τον κοίταξα και μετα απλα άφησα το χερι του και τρομαγμένος άρχισα να τρέχω προς το σπίτι μου.