3

53 6 0
                                    

Ma reggel izgatottan keltem hiszen már nagyon várom hogy , elkezdhessük a western edzéseket a bátyámmal. Gyorsan átmentem felébreszteni a bátyámat a de nem találtam a szobájába. Hát ezzel meg mi történt reggel 8-kor nem alszik ez beteg? Tudni illik hogy a bátyám délig tud aludni. Lerobogtam a lépcsõn és megreggeliztem majd kimentem az istállóba , a bátyámat Angel bokszába találtam meg.

-Hát te? Mit keresel itt ilyen "korán"?-kérdeztem

-Nem tudom felkeltem aztán kijöttem, megetettem a lovakat és bejöttem Angel bokszába hogy lecsutakoljam.

-Akkor már jó régen fent vagy.-mondtam ámultan

-Igen

-Nem vagy beteg?-kérdeztem vicceskedve

-Hahaha......Na akkor kezdjük az edzést?

-Aha csak elõkészítem Blacket-mondom majd megyek is a ló kefékért, a nyeregért az alátétért és a kantárért. Lecsutakoltam Blacket majd kikapartam a patáját , felnyergeltem és felkantároztam . Kivittem a pályára a lovam ahol már ott várt szeretett bátyám Jack.

-Na ülj fel majd kapod az utasítást-mondja

-Oké csak fogd meg mert tudod milyen Black.-hát igen tudni illik hogy Black elkezd forgolódni amikor érzi hogy a kengyelbe van az egyik lábam. Szerintem csak szórakozásból csinálja ,hát mit ne mondjak szeret szivatni a kis sunyi.

A képen Angel

A Csodacsaj lovas kalandjaWhere stories live. Discover now