9

35 3 2
                                    

Elkezdtem vele sétálni hogy bemelegedjenek az izmai, de már éreztem hogy nagyon menne de direkt fogtam hogy a többiek ezt ne vegyék észre. Egy ki séta után elkezdtünk ügetni ekkor már szerintem a többiek is látták hogy már vissza kell fognom az alattam hisztiző lovat. Aztán egyszer csak fogtam és szárat adtam Blacknek aki azon nyomban őrült vágtába kezdett. Oda kiáltottam Jacknek hogy nyissa ki a kaput mi pedig arra vettük az irányt. Egy fél pillanat alatt suhantunk el a többiek mellett. Ezután mi még köre vágtáztuk a karámot majd szépen fokozatosan megálltunk. Majd leszálltam a lóról és oda mentünk a többiekhez természetesen a szárat nem fogtam mert Black jött mögöttem ügyesen ahogy megtanítottam neki.

-Na Rob melyikünk nyert?-simogattam a mellettem halkan fújtató lovat. Rob pedig lehajtotta a fejét.

-Te-suttogta.

-Te-mondta most már rendes hangnemben.

-Nyugi haver Vick-kel szemben nem szégyen veszíteni-mondta Jack

-Hallod kislány te mikor lettél ekkor fogadás királynő??-kérdezte Ryan majd hozzá tette halkan amit így is meghallott mindenki. -Meg úgy egyáltalán ilyen dögös.

-Tudod Ryan a négy év az négy év. -mondom gúnyosan.

-Na nyergeljetek aztán menjünk terepre. Én addig átöltözöm.-mondtam

-De hisz lovasnadrág van rajtad. -akadékoskodik Dylan

-Amibe belesülök. Na csináljátok a dolgotokat -aztán kikötötten Blacket majd bementem a házba ahol átvettem egy rövid gatyát. Mire kimentem mindenki ott volt a lovával és kérdő tekintettel néztek rám kivéve Jack ő tudta hogy nem vagyok olyan hülye hogy rövidnadrágba lovagoljak úgy hogy nyereg van rajta na persze hogy szépen feltörje a combom na nem. Oda sétáltam a lovamhoz felhúztam mindkét kengyelt ,kicsatoltam a hevedert át mentem a másik oldalra kifűztem a hevedert az alátétnek a tartó izékájából tudjátok (nem jut eszembe a neve bocsi) vissza a másik oldalra és levettem a nyereggel együtt az alátétet is.

Ne dobjalak fel cica?-kérdezte Dylan

Kösz nem kell kutya.-vágom rá..

Majd egy ugrással fent is voltam a lovon. Igaz én sem vagyok egy hű de magas de ilyenkor előny hogy Black is ilyen alacsony. Természetesen mindenkin volt kobak a biztonság kedvéért és már indultunk is.

Sziasztok igen itt a rész most megszállt az ihlet és légyszi nézzétek meg az előző részt is mert egy picit átírtam. A képen Dylan található. Ja és légyszi a másik sztorimba is nézzetek be légyszi. Nagyon megköszönném.

A Csodacsaj lovas kalandjaWhere stories live. Discover now