8.Kapitola-změna

30 6 0
                                    

Po dlouhé chvíli mlčení jsem se rozhodl si jít sednout na lavičku.Lia neváhala a následovala mě.Ohlídl jsem se a neuvědomil jsem si,že je až tak blízko a naše ústa se natiskla na sebe.Musím uznat,že to bylo příjemné a její rty chutnají po jahodě.

Jak si tak prohlížím Dominiku začíná se mi víc a víc líbit.Podívala se na mě a hodila po mě vyzívavý pohled.Líbí se mi vyzívavý holka je alespoň víc zábavy.

V hlavě se mi zablýskla myšlenka na Dashe.Odtrhl jsem se od Lii a hleděl do prázdna.Jen se na mě podívala a vypadala zmateně.Usmál jsem se, chytl jí za ruku a vedl jí k lavičce.Posadil jsem se a jí jsem ztáhl na svůj klín.Ruce si obmotala kolem mého krku a její rty se na mě usmívali.
Sám sebe jsem se začal ptát co to vlastně dělám.Myslim furt na Dashe,ale když jsem s Liou tak jakobych byl někdo jiný a byl zamilovaný do ní.Vše co jsem dělal jakoby jsem to nebyl já.
Ňák mě to k ní táhne,ale s holkou jsem ještě nebyl,takže se bojím toho co vlastně cítím a co to se mnou udělá.

V moment očního kontaktu jsme se oba přiblížili a nechali volný průběh tomu co se děje.
V hlavě jsem měl jen jí a to co se děje.Sice jsem tak trochu děvkař,ale chci změnu.Chci změnu!Chci holku se kterou bych mohl řešit všechno a věřit jí.

Tajemné srdceKde žijí příběhy. Začni objevovat