Ertesi sabah annemin okşayamalarıyla uyandım.
-Kızım güzelim Günaydın .
-Günaydın anne diyip başımı kaldırdım.
Annem dehşet içinde bakıyordu.
-Ne oldu anne.
Kafamı çevirip baktığımda yastıktaki saçları gördüm. Saçım mı dökülüyor.
-Anne bu bu ne anne olamaz bu.
Ağlamaya başladım
-Kızım ağlama anneciğim tamam tamam bitecek hepsi geçecek tamam mı.
-Gecmiyecek anne geçmiyor canımın acısı inan geçmiyor. Ağlamam hıçkırıklarla daha da ağırlaştı.Kapı çaldı. Karşımda Selim vardı gözlerime bakıp.
-Olamaz dedi.Bunun bir rüya olmasını diledim ama değildi o güzel saçlarım gidiyordu.Ve benim elimden hiç bir şey gelmiyordu.
-Napıcam ben ne yapacağım . Selim sakince yanıma yaklaştı.
-Sakın ama sakın korkma yeniden çıkacaklar aslında daha önce dökülmeleri gerekirdi şanslısın .
-Peki sakin olacağım.Ben gelemem işe başlayamam .
-Saçmalama ben ayarlıyacağım.
-Komik değil mi yani siyah peruk garıp.
-Peki burada sarı var.
-Ha yani beni cidden civciv yapacaksın. Olmaz bunlar.
İşte bu mükemmel tam ben oldum.
-peki hadi bakalım giyin.
-selim ben yapmasam.
-Ben sana güvendim halada güveniyorum güvenimi boşa gitmesin değilmi haydı hazırlan.
-Selim ben teşekkür ederim her şey için çok teşekkür ederim sen çok iyi bir doktorsun.
Başını sallayarak odadan çıktı Selim
Deniz hemen üzerini giyinip kapıyı açtı kapının önünde bekleyen Selim oldukça şık görünüyordu onu ilk defa bu kadar şık görüyordu. Beraber aşağı indiler asansöre bindiklerinde Selim ; Deniz çok iyi görünüyorsun ben sana güveniyorum yaparsın sen.
Deniz kafasını salladı. Kafeye ulaşana kadar bir daha hiç konuşmadılar. Deniz sahneye çıkarken Selimin sesi duyuldu "Sana güveniyorum" Deniz eliyle onay işareti yapıp mikrofonu eline aldı bir yandan çalan müziğin ritmini dinliyor bir yandan şarkı söyleyerek eşlik ediyordu ritme. Yorgun bir gecenin ardından yağan kar yağışı hastahaneye gitmelerine engel oluyordu. Gidebilecekleri başka yerleri olmadığı için kafede kalmak zorundaydılar. Selim kafenin arka odasında bulunan koltuğu Deniz için hazırladı ve kendisi de arabada yatmaya karar verdi fakat tam çıkarken Deniz seslendi.
-Selim bugün nasıldı yani ne bileyim ben kötü başlasamda güzel bir gündü öyle değil mi?.
-Deniz evet kötü bir olayla başladın ama sen hala çok güzelsin. Ben şimdi gidiyorum yarın sabah gelirim ama sen şu anahtarı al kapıyı kitle ben zaten dış kapıyı kitleyeceğim. İyi geceler.
-İyi geceler diyerek anahtarı aldı ve yatağa girip biraz düşündü. Selim haklıydı güzel bir gündü...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOKTORUM-Tamamlandı-
Short StoryKanser hastalığı ile savaşırken hatta umudunuzu kaybetmişken karşınıza çıkan hangi şey umut olur?