3.bolum

151 12 0
                                    

Beni çok seviyorlardı bende onları. Ama gerçekten yaşadıklarım hiç kolay şeyler değildi. O akşam erkenden yattım. Ertesi sabah kalktığımda annemin güler yüzüyle karşılaştım.
-Günaydın güzellik
-Günaydın anneciğim bir sorunmu var uyanır uyanmaz karşımda görünce .
-Yoo sorun yok izin isteyecektim faturaları yatırmam gerek.
-Peki sen işine bak beni merak etme ben iyiyim.
Bir süre sonra annem çıktı. Yine kendimle başbaşa kalmıştım derken kapı çaldı.
-Gir içeri giren Selim di onu görünce.
-Sen miydin dedim şaşkınlıkla yüzüme bakıyordu.
-Başka birinimi bekliyordun.
-Kimi bekliyor olacağım ki sen bide oda temizlikcisi gördüğüm en çok çeşit bu.
-Sen yanlış anladın be...
-Gerek yok gerçekten benim bu günlerde kafam dağınık her çatıya çıkma planı yaptığımda karşıma sen çıkıyorsun bu yüzden şaşırdım.
Gülümsedim oda gülümsedi .
-Bir kaçamağa ne dersin .
-Nasıl yani
-Şöyle yani seni ufak bir gezintiye çıkarma ne dersin?
Odada ufak bir göz gezintisi yapıp bana döndü.
-Merak etme geç olmadan döneriz hem bende izinliyim bir az...
Konuşmasını bitirmeden atildim.
-Giyinip geliyorum.
Kapıyı kapatıp dışarı çıktı uzun zaman olmuştu hastane kıyafetinden başka bir şey giyeli. Kapıyı açtığımda karşımda dikiliyordu ve bana .
-Prenses Deniz mükemmel olnussunuz .
Aşağıya inip arabasına bindik. Bir yere geldiğimizde yem yeşil doğayı görmemek o mis çam kokusunu içinine çekmemek mümkün değildi.

DOKTORUM-Tamamlandı-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin