Jeg rettede det til Torsdag d. 9 juni, har også skrevet det i den sidste kapitel jeg lavede ud!;)
Han skulle lige til at sige noget,men jeg afbrød ham, ved at kysse ham. Han rykkede sig bagud, så vi lå i sengen og snavede. efter lidt tid. "Anthon, tror du ikke at Munk savner os?" spurgte jeg. Han grunte og nikkede. Vi rejste os op og gik ud til Munke. "Hey munk, har du savnet os?" Spurgte Anthon. "Bare lidt" sagde han. Vi grinte alle sammen. Jeg smed mig i sofaen og så fjernsyn. "Kommer pizzaerne ikke snart?" spurgte jeg. "Kommer? Vi skal ned og hente dem nu" sagde munke. "Nårrh ja.." sagde jeg.
Vi gik alle sammen ned for at hente pizzaerne, jeg kun hættetrøjen over hovedet, Anthon tog armen om mig, men folk kunne ikke se hvem jeg var, hvis jeg havde hættetrøjeshuen på mig. haha. "Anthon?" sagde jeg. "Hva så?" sagde han. "Kigger folk ik ret mærkeligt?" spurgte jeg. "Jo lidt" grinte han. "Men Anthon vi er kun venner, så hvorfor gemmer jeg mig?" Spurgte jeg. "Det ved jeg da ikke? Spørg dig selv" sagde han. Jeg døde af grin og tog huen af. Jeg tog Anthon's arm hen til ham selv. Vi kom ind på Big bens og fik pizzaerne. "Kom vi skal lige i netto" sagde munke. "Hvorfor?" Spurgte jeg. "Vi skal have noget at drikke?" Sagde han. "Øhh nå" sagde jeg flabet. Vi gik ind i netto, og hen til drikkelsen. I mens vi kiggede, stod Anthon med sine hænder på mine hofter. "Anthon.." hviskede jeg. "Hvad?"hviskede han. "Du holder dine hænder på mine hofter" sagde jeg. "Og?" sagde hsn. "Er det ikke lidt ondt i mod Thor" sagde jeg. "Han ved det jo ikke" sagde han. Jeg grinte lidt "Hvad skal vi have?" spurgte Munke. "Øl" sagde Anthon. "Somersby " sagde jeg. "Okay, vi tager bare lidt af hver" sagde Munke. "Ja tak" sagde jeg. Vi eller munke fik købt det, så nu skulle vi hjem og spise pizza og sikkert drikke os mega stive, selvom det er torsdag.. haha.
Vi sad og spiste ude på munkes altan, det var mega hyggelig at være sammen med em igen! Jeg glemte helt det med Thor. Vi har aftalt at drikke os mega fulde, se jeg vidste at det ville ske. Efter vi havde spist, satte vi pizzabakkerne ud i køkkenet og alkoholen frem på bordet. "Venner, skal vi ikke spille "jeg har aldrig?" sagde jeg. "Haha kikset, men jo" sagde Munke. "Okay, jeg starter" sagde jeg. "Jeg har aldrig har sex med to på en aften" sagde jeg. Både Munk og Anthon drak, selvfølgelig.. Sådan forsatte vi, indtil vi ikke gad mere og var fulde. "Hey guys, Teo kommer lige over" sagde Munke. Vi nikkede begge to. Efter lidt tid ringede det på døren. "Vent, jeg løber ud og åbner for ham" sagde jeg og løb ud til døren. "Heey Teo" sagde jeg og kyssede ham på kinde. "Øhm, jeg Louise?" sagde han meget forvirrende. "Er du lidt drunk?" grinte han. "Nejnej" sagde jeg og løb ud til drenge. "Heey bois" sagde tep. "Hva så boi" sagde munke og Anthon.
Klokken var blevet elleve, vi sad bare og hyggedrak, jeg kunne mærke at jeg synes at Anthon var blevet meget sødere en af aften, fordi jeg har fået så meget at drikke. Vi havde øjenkontakt hele tiden. "Så snav forhelved!" sagde Munke. "Nej, det kan jeg ikke overfor Thor" sagde jeg. "Han kommer jo ikke til at vide, selvom det er meget dårlig stil af os.." sagde Munke. "Nej.. kan stadig ikke" sagde jeg. Jeg gik ind på toilettet, jeg satte mig op af muren og græd. Jeg savner virkelig, men så alligevel ikke.. Men han var jo altid så sød, og forstående. men de ord, han sagde til mig var jo ikke sødt. Men han misforstod det jo også.. Men det er stadig ikke i orden...
Jeg tjekkede hurtig snapchat, jep han havde allerede fundet en ny... Fuck mit liv, jeg gider ikke at se og tænke på ham mere..! Jeg rejste mig op og rettede mit mascara og gik ud. Jeg satte mig hen på min stol og fulgte med i drengenes snak. "Er du okay?" hvisker Anthon. "Neej eller jeg ved det ikke.." sagde jeg. "Vil du snakke om det?" spurgte han. "Vil du? Også selvom det er omALtid" sagde han. "Tak, skal vi så ikke gå ind i stuen?" spurgte jeg. Han nikkede. "Vi går lige ind og snakker" sagde jeg. Drengene nikkede og snakkede videre.
Vi gik ind og satte os i stuen, der var en dynen, som vi tog over os. "Okay, fortæl så" sagde han. "Jeg har lige set et af Thors billeder på insta, han sad og holdte om en pige, så jeg blev bare virkelig ked af det, og tænkt meget på ham og jeg, men jeg tror vidst bare at jeg skal videre, for vil hverken se eller snakke med ham, ved godt at det lyder barnligt, men jeg ville bare blive såret" sagde jeg. "Nuuh pus, altså jeg forstår dig godt, men jeg tror ikke at du ville kunne lade være med at se ham, for hvis du nu er sammen med os og han kommer" sagde han. "Det er rigtigt, men så snakker jeg bare ikke til ham, for han må selv komme til mig" sagde jeg. "Du er så sød, når du er sur og ked" små grinte han. "Øjet kiggede mærkeligt på ham. "Du ved godt at det er alvorligt ik?" Sagde jeg. "Jojo, men du er stadig sød, når du er sur og ked" sagde han. "Ej, stop" sagde jeg og grinte. "Jeg ved godt at jeg er sjov" sagde han smilende. Jeg slog ham. "Hov hov, unge dame" sagde han. Jeg grinte. "Vent jeg kommer om lidt" sagde jeg. Han kiggede undrende på mig. Jeg løb ud til munk og Teo. "jeg tager lige denne her og 4 shots glas" sagde jeg og gik ind igen. "Hvad skal vi?" Spurgte han. "Vi skal lave noget sjovt, vi skal lave noget, som jeg selv har opfundet. Okay, det går ud på at jeg siger noget om mig selv og så hvis du er enig, skal du drikke et shot med mig" sagde jeg. "Okay, så hvis jeg nu siger "jeg er Mega lækker" og du synes det samme, så skal du også drikke et shot?" Sagde han. Jeg nikkede. Vi hælde noget op i vires shots glas. "Okay, du starter" sagde jeg. "Okay, jeg er Mega sjov" sagde han. Vi begåede drak et shot. "Jeg er den pæneste blondine i verden" sagde jeg. Vi drak igen begge os. Sådan kørte det bare, indtil vi ikke havde mere små sure, vi var også blevet meget fulde. "Kom" sagde han og løftede dynen væk og hentydet til at jeg skulle sætte mig ovenpå ham, med mine ben på hver sin side. Han tog næsten dynen over os, dig ikke over vores hoveder. "Jeg synes du er meget sød" sagde jeg. "Ilm, jeg synes du er meget smuk og dejlig" sagde han. "Ilm" sagde jeg. Jeg tog mine hænder op til hans nakke/kind og lagde min pande på hans pande. Han placerede sine hænder på mine hofte/røv. Vi kiggede hinanden i øjnene eller prøvet. Jaer, så kyssede vi, rettede sagt så snavede vi. Han begyndte at køre sine hænder længere op, han begyndte at massere mine bryster. Der kom et lille støn fra mig. "Get A Room" sagde munke. "Okay, så tager vi dit" sagde Anthon. "Nej tak" sagde munke. Vi grinte begge to. "Skal vi gå ud til de andre?" Spurgte jeg. Han nikkede og vi kyssede sidste gang.
Vi gik ud til drenge. "Anthon, anthon, Anthon" stønnede munke. Vi grinte.
"Øhm Teo, du har taget min stol" sagde jeg. "Synd for dig, så må du jo bare sidde ovenpå Anth" sagde han. "Ja, det må jeg jo" sagde jeg.
Vi satte os ned. "Vil du ikke give mig smøgerne?" Spurgte Anthon. "Jo self" sagde jeg og tog en selv. "Vil du ikke tænde den for mig?" Spurgte jeg. "Jo, kan du ikke selv det?" Grinte han. "Nej, jeg kan ikke finde ud af de der lighter" sagde jeg. "Sødt" sagde han. "Lou, du indheler (staves), når du ryger ik?" Spurgte Munke. "Jo?" Ellers ryger man jo ikke" sagde jeg. "Sådan nogle piger kan jeg lide!" Sagde Munke. Jeg blinkede med øjet.
YOU ARE READING
Borgmesterens datter
Fanfiction"Bogen" handler om Louise, som bor i gentofte. Louise er en frisk pige, hun har dog kun hendes bedste veninde "Linnea", selvom hun er meget sjov og imødekommende, men mon ikke det ændre sig. Hendes far (Hans) er gentoftes borgemester. Hans kan ikke...