Eksamen gik meget godt, jeg fik dansede og alt det der, så nu skulle jeg vente på karakterne, for dem skulle vi åbenbart have i dag. "Louise, vil du være sød at komme med ind?" Spurgte Anette. Jeg nikkede. "Hej frk. Rasmussen" sagde Carsten. "Hej Cars Cars" sagde jeg. Jeg skulle stå op. "Nå, vi har set den dans og alt det andet. Vi kan godt mærke, at du godt kan lide idræt, og det er jo bare godt. Vi synes at du dansede helt fanatisk" sagde Annette. "Louise, hvordan kan du, som er den bedste på fodboldholdet, danse den dans så godt? Du får virkelig brugt dine følelser?" Spurgte Carsten. "Altså jeg har bare øvet.." Sagde jeg. De grinte. "Nå, nu kommer vi til det spænende, vi har valgt at give dig denne her karakter, fordi vi synes du gjorde helt utrolig, så du får et 1...12 tal" sagde Anette. "Ej er det rigtigt?!" Sagde jeg Mega overraskende. De nikkede "ej, tusinde tak!" Sagde jeg.
-
Jeg fik skiftede, sprøjtede lidt parfume. Nu gik turen hen til Anthon. "Hey, er du ikke Anthon's kæreste" spurgte en pige på 13 ville jeg gætte på. "Nej, det er jeg ikke, vi er bare gode venner" sagde jeg. "Nå okay, men hils" sagde hun. "Selvfølgelig" sagde jeg.
-
Jeg kom hen på skolen, Anthon var stadig inde til eksamen. Jeg kiggede på min mobil, jeg tjekkede alle My storys, jeg så Anthon's, jeg tog sceenshot af de billeder, som var af os. Der var gået 10 min, døren gik op. Men det var Thor, der kom ud. Han gav mig bare et koldt blik. "Av" sagde jeg. Endelig kom Anthon ud. Jeg løb hen og hoppede op på ham. "Hva så søde?" Sagde han. "Jeg fik 12 i idræt" sagde jeg. "Tillykke mulle!!" Sagde han. "Taak!!" Sagde jeg. Vi kyssede, det var et lang romanstik kys. "Det skal vi da ud og fejre" sagde han. "Hvorhen?" Spurgte jeg. "På strøget selvfølgelig" sagde han. "Okay" grinte jeg.
-
Vi gik ind i toget, vi havde satte vores tasker af hjemme ved Anthon. "Anthon, tror du der kommer mange fans?" Spurgte jeg. "Nej, de fleste er jo i skole" sagde han. "Okay godt" sagde jeg. "Så vi kan få vores privatliv" sagde han. Jeg smilte. "Wow, her er virkelig stille og ingen mennesker" sagde jeg. "Det er jo bare godt" sagde han. "Jaaa" sagde jeg. Vi sad på sådan nogen sædder, hvor man kun kunne sidde en, hvis i forstår. Vi kyssede, denne her gang styrede jeg kysset. Ahah! Jeg snavede ham. "Hold da op, du er blevet god" sagde han. "Jaja, jeg kan godt" sagde jeg. Han grinte.
-
Vi havde nu gået rundt på strøget i et stykke tid, der var ikke så mange mennesker. "Ved du hvad, jeg synes vi skal tage på MCD, det er over et år siden jeg har været der" sagde jeg. "Seriøst?! Nå ja, hvis du ønsker" sagde han. Vi gik ind og fik bestilt tingene. Efter vi fik maden og drikkelsen, gik hen i et hjørne, hvor der ikke var særlig mange. "Det er helt rart, at der ikke er særlig mange mennesker" sagde jeg. Han nikkede.
Efter vi havde spist, gik vi lidt nede ved havnen.
Klokken var 13, så vi skulle nok til at hjem, inden der kom for mange. "Anthon, tror du ikke vi skal til at hjem?" Spurgte jeg. "Jo, mine ben er også ved at være døde" sagde Anthon.
-
Hjemme i Anthon's hus."Hvad skal vi lave?" Spurgte han. "Jeg har en ide, prøv at vent udenfor" sagde jeg. Han gik ud, jeg fandt noget af hans tøj i skabet. Jeg tog det på, jeg fandt hans Nike kasket. "Okay, kom ind" sagde jeg. Jeg stod og var rigtig sej. Han kom ind. "HAHAHAHHSSH!!" Anthon var ved at dø af grin. "Du kan jo ikke have bukserne på, uden at holde fast i dem" grinte jeg. "Skal jeg prøve?" Grinte jeg. "Ja, det kunne være frækt" sagde han. Jeg slap bukserne, han havde ret, de faldt ned med det samme. "Uha, t-shirt og kasket, bad Girl" sagde han. Jeg gik hen til ham og satte mig ovenpå mig. Jeg gav ham hans kasket på, den sad perfekt. "Louise, jeg har faktisk noget vigtig at spørger dig om" sagde han. Jeg nikkede. "Vil du være min date til gallaen?" Spurgte jeg. "Den skal jeg lide tænke over.... ja selvfølgelig ville jeg det" sagde jeg og kyssede ham. Han vende mig om, jeg tog benene omkring ham. Jeg vil sige at vi får kysset en del. "Anth? Skal jeg ikke spørger om jeg kan sove over hos en "veninde" i aften, så tage herover, vi skal jo alligevel ikke lave noget i skolen i morgen?" Sagde jeg. "Det lyder som en fanatisk ide" sagde han. Anthon telefon ringede. Jeg tog min telefon, kl var 14. Jeg valgte bare at skrive til min far i stedet for.
- Hej far, må jeg ikke sove hos Linnea i aften, vi skal alligevel først møde kl 10:00 i morgen" skrev jeg.
-Hej skat, jo selvfølgelig, men hvordan gik det til eksamen?" Skrev han.
- Rigtig godt, fik 12, men kan vi ikke snakke om det i morgen face to face?" Skrev jeg.
-Jo selvfølgelig. Skrev han.
--
Anthon var færdig med at snakke, jeg blev færdig med at skrive. "Jeg måtte gerne" sagde jeg. "Feeed, min mor har lige ringet og sagt at hende og resten af familien tager til Jylland" sagde han. "Seriøst? Uden dig?" Spurgte jeg. "Ja, jeg valgte selv, så de kommer lige hen og henter tingene" sagde han. Jeg nikkede og lagde mig under dynen med Anthon's trøje på. Anthon begyndte at rydde lidt op, jeg lagde også mit tøj flot sammen og lagde det på stolen. "Men vi skal lige hjem til mig i morgen, inden vi tager i skole" sagde jeg. "Det er i orden" sang han. "Okaaaaay" sang jeg tilbage. Jeg tog Anthon mobil og trykkede min fingeraftryk. Jeg gik ind og spammede hans snap og skrev alt muligt. Efter gik jeg ind på insta. Jeg fandt et billede af mig, inde på min insta. "Følg lou_rasmussen1, så er i søde! Hun fortjener det, efter at hun har fået 12 i idræt❤️" skrev jeg og lagde det ud.
"Lou, hvorfor fik i jeres karakter i dag?" Spurgte han. "Altså tror bare at de ville være færdig med det her" sagde jeg smilende. "Har du ikke fået 12 i meget?" Spurgte han. "Har fået i idræt, dansk, matematik, engelsk, fysik" sagde jeg. "Jaer okay" sagde han. Det bankede på døren. "Jaer" sagde Anthon. "Heeej, jeg vil bare lige sige at vi køre nu, der ligger penge til pizza og Hej Louise" sagde hun. "Heej" sagde jeg. "Okay tak mor, elsker dig" sagde han og kyssede hende på kinden.
Jeg rejste mig op, der jeg hørte den gå ud af døren. "Jeg går lige ned og tager noget at drikke" sagde jeg. "Okay smukke" sagde han.
-
Jeg gik ned i køkkenet og åbnede køleskabet. Der var mælk, kakao, vand og sodavand. Jeg valgte vand. Jeg tog noget og gik op på væreslet. "Ej, nu skal jeg tisse" sagde jeg. Jeg gik ind til Anthon. "Hvor er toilettet?" Spurgte jeg. "Lige ude foran mit værelse" sagde han. "Tak" sagde jeg.
-
Kl var 19, Anthon og jeg havde bestilt pizza, det var også ca. et år siden jeg havde fået det. Vi havde bestilt to salat pizzaer. Vi begyndte at dække bord. Jeg satte vand og sodavand på bordet, efter noget tid kom pizzaerne. Hele aften hyggede vi og snakkede meget.
-
Vi besluttede os for at gå i seng. "Anthon, har du en tandbørste jeg må låne?"spurgte jeg. Han nikkede, vi gik ud på toilettet. "Her" sagde han og rakte mig i blå tandbørste. Vi blev færdig med at børste tænder, jeg spyttede det jeg havde i munden ud, men havde stadig noget rundt om morgen. "Anthon, elsker du mig?" Spurgte jeg. "Ja?" Sagde han. "Vil du gøre hvad som helst for mig?" Spurgte jeg. "Ja, alt!" Sagde han. "Okay, kys mig" sagde jeg. "Jamen du har tandpasta ud over det hele" sagde han. "Troede du ville gøre hvad som helst" sagde jeg. Han gik hen til mig og skubbede mig op af væggen. Han begyndte at snave mig. "Ej, kun det" sagde jeg. "Du skal få mere kærlighed, hvis du kommer med ind på værelset" sagde han og sendte mig et frækt blik. Jeg skyllede min mund af og gik ind til Anthon. Jeg slukkede lyset ude på toilettet og gik ind til Anthon. Han havde lige taget sin trøje af. Jeg krammede ham bagfra. Hans kropsvarme var fanatisk. "Heey mulle" sagde han. Man kan godt mærke at han er begyndte at træne.. Lækketzz. "Skal vi gå i seng?" Spurgte han. "Øhm ja, undskyld" sagde jeg. "Undskyld for hvad" sagde han. "Det ved jeg ikke, for alt" sagde jeg. Jeg satte mig ned i sengen. "Undskyld, fordi vi ikke kan være sammen, min far og fordi jeg har været så bange.. I dag kom der en pige og spurgte om jeg ikke var din kæreste, så sagde jeg nej, men prøv at tænkt hvis det ender i MetroXpress, som kommer vi aldrig til at være sammen mere.." Sagde jeg. Han satte sig ved siden af mig. "Heey, det er okay, jeg har selv valgt det, hvis der sker noget er det også min skyld, men jeg vil bare ikke have at du bliver såret" sagde han. "Jamen Anthon, vi kan ikke gå rundt og kysse og holde i hånd, folk ville opdage det hurtig, og så kommer det ud til fansene, så får jeg en masse HATE og bump, så er det overalt på internettet.." Sagde jeg. "Det er okay, vi må bare holde det hemmeligt, at vi flirter" sagde han og tog en tot hår væk fra mit ansigt. "Jeg har bare løst til at kysse dig hele tiden og overalt, bade nyde det.." Sagde jeg. "Jamen, hvad venter du på?" Spurgte jeg og hentydet til at han var her lige nu. Jeg smilte og tog hans trøje af, så jeg kun var i Undertøj. Jeg slukkede lyset. Jeg kravlede hen til Anthon. "Anthon, har du låst døren?" Spurgte jeg. "Ja" sagde han. Jeg kravlede ned under dynen. Anthon nussede mig overalt. "Hvor blev alt kærligheden af?" Spurgte jeg. Det skal lige siges at han havde en lille lampe tændt. "Vil du gerne?" Spurgte jeg. Jeg nikkede. Vi kyssede, han begyndte at kysse mig ned af halsen og ned til brystet, han tog min sportsbh af og begyndte at kærtegne mine bryster. Jeg trak hans hoved op til mit og begyndte at snave ham. Jeg lagde mig halvt ovenpå hinanden. "Skal vi ikke gøre det en dag, hvor det kun er os ingen hjemme, første gang skal jo være noget særlig?" Spurgte han. Jeg nikkede og kyssede ham godnat. "Godnat" sagde jeg. "Godnat mulle" sagde han. Jeg vendte mig om, så vi lå i ske, hans nussede min ene Balle Hæhæ...
YOU ARE READING
Borgmesterens datter
Fanfiction"Bogen" handler om Louise, som bor i gentofte. Louise er en frisk pige, hun har dog kun hendes bedste veninde "Linnea", selvom hun er meget sjov og imødekommende, men mon ikke det ændre sig. Hendes far (Hans) er gentoftes borgemester. Hans kan ikke...