TANITIM

44 11 2
                                    

Merhaba arkadaşlar yeni bir kitap yazmaya basladım . Bu kitapta Sena'nın aşk hayatında yaşadığı her şeyi, imkansız bir aşk için çabaladığını ve sonunda Enes'i kaybetmemek için ne tür zorluklar atlattığını anlatıyor . Okuyup beğendiğiniz zaman oy vermeyi unutmayın :) Ara ara sözler yazdım . Hepsi bana ait hiç biri alıntı değil . Keyifli okumalar diliyorum :)

<<<Yonca bahçesinde gördüm seni >>>

Bir ömre sığdıramadığım "o hep olmalı" dediğimsin .

》》Köprücük kemiğinden öpmek istedim adam senin . Ulasilmayacak bir kuytun yoktu ama en çok oraya kenetlendim .

》》Gözlerin parlıyordu bakarken işte sirf bu yüzden gözlerinden öpmek istedim ..

》》En güzel hikayeydi belki ama ben o hikayenin sonunu kendim değiştirdim . Gidecektin belki ama gitme diye sonuna huzur bahçesinde birlikte ölmeyi ekledim .

》》Gamzelerin benimdi ,gülüşlerin benimdi , ağlarsan eğer gözyaşların bile benimdi . Seni o kadar içten, o kadar samimi sevdim .

》》Bana baktığında içim titrerdi benim .

》》Gözlerini kapatırdın ,dudaklarından dökülen o "iyi ki varsın" larndan öptüm adam senin .
"Seni seviyorum"larını dinledim .

》》Bir gün en güzel yonca bahçesinde buldum seni orada oturmuş bana bakıyordun . Ruhunun güzelliğini sevdim senin . En zor günümde bile bana sıkıca tutunmanı sevdim ..

》》Sen en "iyikimsin" benim.
Sen bazen "keşkelerim."
Sen en "içim."
Sen en "benim."
Sen gerçekleşmesini istediğim en güzel "hayalim."

Ey aşk ,yastığa başını koyduğunda aldığın nefesin sayısını bilirim ben . Hangimiz daha çok seviyor tartışmayalım istersen .

HUZUR KOKULUM(ARA VERİLDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin