Okulda ilk günüm

22 10 0
                                    

●Ey aşk sen misin beni bu çaresizliğe sürükleyen ? Heyhat! içimdeki yangını o'dur körükleyen.

¤¤¤BÖLÜM 1¤¤¤

Okuldan iceri girdiğimde herkes uzaydan düşmüşüm gibi baktı . Hele karşıdaki kızlarin sorunu ne böyle ? Alt tarafi yeni bir kiz daha geliyor sinifiniza neden böyle davraniyorlar anlamadim .
Kendime bos bir sira bulup yerleştim .
Herkesin gözü hâlâ üzerimdeydi . Çok heyecanlıydım ama ortama alışmaya çalışıyordum . Kendimi motive etmek icin kulakligimi cikartip muzik dinlemek istedim . O tuhaf bakışlar hâlâ üzerimdeydi . Hiç birisiyle ilgilenmeden telefonumdan muzik açtım . Zilin çalmasına daha 15 dk vardı . Aniden gelen bir dürtmeyle irkildim .

- "Bakar mısın ?"
Kulakliğimi kulagimdan çikardim ve dönüp ona baktım .
O da ne ? Ne kadar yakışıklı bi çocuk adeta dibim düştü .

-"Şu an oturduğun sıra bana ait kalk başka yere otur ."
Bu kadar çekici bir çocuktan boyle bi konuşma beklemiyordum tabii .
Şaşkınlıktan ne diyecegimi bilemeden aniden kalktim .
- " Ben ııııı özür dilerim burayı boş görünceeee .."

Neyin açiklamasını yapıyordum ki bu kaba çocuğa .
Sinif bir an coştu sanki hepsi gülmeye başladı .
Allahım sinirden ellerim titremeye başladı . Lanet olsun buraya geldiğim güne . Bugun dü demi ? Tamam lanet olsun buraya yazdırıldığım güne o zaman . Ne farkeder ? Dalga geçmek icin iyi bir zamandi ve bunu güzelce yapmıştı . Ayağa kalkip boş bir yer aramaya başladım .
Sonunda bulup yerleştim . Bu sefer de biri gelirse bağırıp kovmayı düşündüm . Tamam da yeni olan benim . Hepsi beni ezer .
Yeniden muzik dinlemeye basladım . 15 dk sonra zil caldı . Ögretmen iceriye girdi .
-"Günaydin gençler oturun lütfen. Bugun aramıza yeni bir arkadaşımız katıldı . Hep birlikte kim olduğunu ögrenelim ."

O an heyecandan kalbim duracakti adeta . Ya yanlis bisey dersem de gülerlerse ?

-"Adım Sena Taş , Ankaradan geldim . "
Aniden duyulan o kıkırtılarla biri parmağını kaldırdı .
-"Söyle Murat "

-"Hocam arkadaşa sorabilir miyiz dayımı tanıyo mu ? "
B

u iğrenç cümleye bir de bütün sınıf gülmeye basladı.

Konuyla ne alakası vardı şimdi bunun ? Ne bileyim ben senin dayını . Seni bile hayatımda ilk defa görüyorum.

Bu sınıfta işim gerçekten çok zordu .
İlk gün başımdan zaten yeterince olay gecti . Okula gelirken köpek kovaladı , düştüm , param olmadığı için yürümek zorunda kaldım . Allahım tam bir rezaletti bugün .
Üstelik bu kişilere alışmam ne kadarımı alırdı bilmiyorum .
Neyse ki gün bitti eve doğru yürümeye başladım . Aklımdan çıkmayan şey beni sırasından kaldıran çocuğun bakışları oldu . Rüyalarimda buluşmak için nelerimi vermezdim . Noluyo ya ? Ben böyle biri değildim . Çocugu görünce beynim kısa devre yaptı sanırım . Ne rüyası . Kendine gel Sena !

HUZUR KOKULUM(ARA VERİLDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin