●Canım yansa bile canımı bir tek sen yak istiyorum .
¤¤¤BÖLÜM 5¤¤¤
Sonunda Enesle konuşmaya karar verdim . Sonucunda ne olursa olsun ona hislerimi söyleyecektim . Sevgilisinin olması beni gerçekten üzse de onu görünce neden değişik tavırlar sergilediğimi öğrenmeye hakkı vardı. Belki de sevgilisini bırakıp .. Hadi canım . Saçmalama Sena senin için hangi erkek bunu yaptı bugüne kadar ?
Ama yine de duygularımı bilsin artık . Rüyalarıma girmeye başlamıştı. Okula geldiğimde heyecandan ölmemek için kendimi "Sakin ol Sena bişey olmayacak gayet sakinsin tamam söyliyeceksin ve bitecek" gibi cümleler kurarak motive etmeye çalıştım . İçimden bi ses Enes henüz okula gelmedi diyordu . Öğrenmek icin hızlı adımlarla sınıfa doğru ilerledim . Sınıfa girdiğimde Enes'in yaninda bi kızın oturduğunu ve gülerek sohbet ettiklerini gördüm . Bu da neyin nesi ? Bu kız bizim sınıftan değil ama Maşallah Enes'in kucağına oturcak sanki . Bu kadar samimi konuşulur mu ya ? O an başımdan aşağı kaynar sular döküldü sanki . Enes ile konuşacakken yanında güzel bi kızın (çok da güzel değil benim kadar değil bence) oturması sinirlerimi bozmuştu . Şeytan yanıma gelip gelip bir şeyler söylüyordu ama umarım kötü bisey olmaz . Sırama oturup gizli gizli onları izlemeye başladım .Allahtan en arka sıradaydım ve her yeri rahatça süzebiliyordum . Neyse ki kız yanından kalkıp bişeyler söyleyerek sınıftan çıktı . İste tam vakti Sena . Tamam sevgilisi olabilir ama sende duygularını söyle ve için rahatlasın .Belki dalga geçicekti , belki de kızacaktı ya da hiç dinlemeyecekti ama bunu soyleyip rahatlamak istiyordum artık . Kalkıp ona doğru yürümeye başladım . Yanına geldiğimde dilim tutulmuş gibi önce heyecandan konuşamadım sonra kekeleyerek Enes demeyi başardım .
-"Sana bişey söylemek istiyorum . Vaktin var mı ? "-"Seni dinliyorum."
Neyse ki arkadaşlarını çağırıp dalga geçmemişti . Bu sınıf gerçekten beni sinir ediyordu çünkü inanılmaz egoist insanlar vardı .
-" Ben .. nasıl soyleyeceğimi bilmiyorum ama "
-" Zil calicak söylesen iyi olur ."
-"İlk konuştuğumuz gün (beni sırasından kovduğu günü kastediyorum) seni gördüğümde senden etkilenmiştim sonra bu bende aşka dönüştü . Bunu benimle olman için söylemiyorum tabii ki sevgilin varmış hem şu yanında dolaşan kilolu çocuk söyledi adı Taha mıymış neymiş o çocuk işte ."
-"Sevgilim mi varmış ? Kilolu çocuk mu ? Taha seninle dalga geçmiş kızım sevgili yapmam ben . Sadece oyun oynarım . "
Gülmeye başladı . Hatta o kadar sesli gülüyordu ki diğerleri başımıza toplaştı .
-" Şimdi bu Seda isimli arkadaş . Pardon canım Senaydı demi ? Bana beni sevdigini ve benimle çıkmak istedigini söyledi az önce. "Ne diyo bu salak ? Ben öyle bişey dedigimi hatirlamıyorum . Bu çocuk gerçekten çok ukala ya . Rezil oldum herkesin önünde . Söylemediğim şeyleri söyleyip beni rezil etmişti . Herkes bi anda gülmeye başladı .Hızla koşarak sınıftan çıktım . Lavaboya gittiğimde ağlamaya başladım . Ben kime aşık olmuştum ! Enes çok şımarık ve kendini bilmez bi çocuktu . Pisman olmuştum ama o'na olan duygularım bitecek gibi değildi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HUZUR KOKULUM(ARA VERİLDİ)
Roman pour AdolescentsBen Sena umudumu kaybetmedim . Enes'i bulmak için İngiltere 'ye gittim . Bu aşk bir gün bitecekse eğer o gün Enesin kollarında son nefesimi vermek istiyorum. Hiç bir zaman onu aramaktan vazgeçmeyeceğim ...